تیم ملی هندبال کشورمان امروز در یک دیدار تدارکاتی به مصاف تیم نفت و گاز گچساران، تیم دوم لیگ برتر سال گذشته می رود.

رویارویی تیم ملی هندبال با  تیم هندبال نفت و گار گچساران در تهرانبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،تیم ملی هندبال مردان کشورمان این روز ها با 18 بازیکن در حال سپری کردن چهارمین و آخرین مرحله اردوی آماده سازی خود در شهر تهران و تالار هندبال است. نخستین اردوی تیم ملی هندبال کشورمان اردیبهشت ماه و در شهر مشکین شهر اردبیل با حضور 50 بازیکن برگزار شد و در ادامه تیم ملی کشورمان پس از ماه مبارک رمضان در تهران با حضور 25 بازیکن دومین مرحله اردوی خود را برگزار کرد.

سومین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی هم هفته گذشته در اصفهان پیگیری شد که همراه با یک دیدار تدارکاتی مقابل تیم سوم لیگ برتر سال گذشته یعنی سپاهان اصفهان بود. شاگردان علیرضا حبیبی انتهای هفته گذشته به تهران بازگشتند تا آخرین مرحله اردوی خود را برای تمرین  حرکات تاکتیکی و تکنیکی برگزار کنند.

تیم ملی هندبال کشورمان قرار است برای ریارویی با دو تیم کره جنوبی و تونس در مسابقات سئول کاپ انتهای هفته راهی کره جنوبی شود. به همین دلیل مسئولان تیم ملی تصمیم گرفتند تا زمینه انجام یک بازی تدارکاتی دیگر را هم فراهم کنند.

تیم هندبال نفت و گاز گچساران که در فصل گذشته رقابت های هندبال موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر شده بود و تا چندی دیگر باید به عنوان نخستین تیم ایرانی در مسابقات جام باشگاه های جهان به میدان برود حریف تیم ملی هندبال کشورمان است. نخستین دیدار دو تیم امروز برگزار می شود و احتمالا دو تیم یک بار دیگر در روز سه شنبه رو در روی یکدیگر قرار بگیرند.

لازم به ذکر است که بازیکنان و کادر فنی تیم نفت و گاز گچساران از روز چهارشنبه هفته گذشته در تهران هستند و قرار است روز سه شنبه دوباره به شهر خود بازگردند.

انتهای پیام /

برگزاری دیدار دوستانه تیم ملی هندبال و تیم دوم لیگ برتر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار