ویراستاری کتاب «مجموعه داستان‌های بدون نام» به اتمام رسیده و قرار است برای انتشار به ناشر سپرده شود.

اکبر خلیلی نویسنده در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص کتاب جدیدش گفت: کتاب جدیدم یک مجموعه داستان است که هم اکنون ویراستاری آن تمام شده و قرار است برای انتشار سپرده شود اما هنوز انتشاراتی آن مشخص نیست.

وی درباره چاپ این اثر افزود: با چند انتشاراتی برای چاپ کتابم که عنوان آن «مجموعه داستان‌های بدون نام»  است، صحبت کردم. باید دید که کدام یک از آنها کار چاپ کتابم را انجام می‌دهند. اگر قرار باشد انتشاراتی کار چاپ کتابم را بر عهده بگیرد, باید کتاب‌های دیگرم را نیز منتشر کند.

این نویسنده با اشاره به موضوع, داستان‌های کتاب «مجموعه داستان‌های بدون نام» اظهار داشت: داستان‌هایم به طور معمول یک حالت انقلابی و تاریخی دارد و بیشتر اجتماعی است. در مجموعه «داستان‌های بدون نام» چند مطلب را با هم آورده‌ام تا از همه جوانب به موضوع داستان بپردازم. بیشتر داستان‌ها درباره مسائل اعتقادی جامعه است که از زاویه جدیدی به آنها نگاه کرده‌ام.

وی ادامه داد: در «مجموعه داستان‌های بدون نام», نشان می‌دهم مردم ما دید وسیعی دارند که می‌توانند بسیاری از مطالبی را که اعتقادی است به عینیه ببینند. بقیه داستان‌هایم با عناوین «کجاوه»، «شما نمی‌توانید ببینید», «نون تافتون», «کارون پر از کلاه» و «کمک کنید» نام دارد. کتاب «ترکه‌های آلبالو» نیز در انتشاراتی شهرام به چاپ چهارم رسیده است.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار