نایب رئیس هیئت فوتبال استان گفت:فستیوال پسران افغانی زیر 14 سال مقیم استان های مجاور کشور افغانستان در استادیوم آزادی بیرجند برگزار شد.

برات زاده نایب رئیس هیئت فوتبال استان و مدیر برگزاری فستیوال در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛با بیان اینکه فوتبال علاوه بر رقابت موجب ایجاد رفاقت می شود،گفت:به دنبال پیگیری برگزاری این فستیوال در استان خراسان جنوبی از طرف فدراسیون فوتبال شدیم.

وی افزود:با برگزاری این فستیوال توانستیم علاوه بر معرفی استان و شناخت ظرفیت های اتباع افغانی،توانایی سایر فرزندان افغانی در کشور که در مناطق مرزی با کشور افغانستان ساکن هستند را شناسایی کنیم.

برات زاده با بیان اینکه در سال گذشته نیز فستیوال دختران افغان برگزار شد،گفت:امسال نیز فستیوال پسران زیر 14 سال با حضور اتباع  مقیم در استان های خراسان جنوبی،رضوی و سیستان و بلوچستان برگزار شد.

مدیر برگزاری فستیوال فوتبال نونهالان افغانی افزود:با توجه به نزدیکی ایالت فراه به استان ما و پیگیری هایی که با دفتر وزارت امور خارجه و اداره اتباع در استان انجام شده است سال آینده نیز سعی در تبادل ورزشی با ورزشکاران ایالت فراه افغانستان داریم.

وی اظهار کرد:در فستیوال امسال نیز با توجه به استقبال کم نظیر فرزندان،نزدیک به 300 نفر حضور داشتند.

انتهای پیام/غ

حضور 300 ورزشکار در فستیوال فوتبال اتباع افغانستانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.