شیر ماده آفریقایی پارک وحش اراک دو قلاده شیر به دنیا آورد

رئیس فضای سبز شهری اراک از تولد دو قلاده بچه شیر از نژاد آفریقایی در پارک وحش این شهر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ عباسی رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری اراک گفت: با استعانت از خداوند متعال، پس از بهسازی و احداث زیستگاه برای شیرهای پارک وحش و فراهم کردن شرایط زیستی مناسب و طبیعی برای این حیوانات شیر ماده آفریقایی پارک وحش اراک دو قلاده شیر به دنیا آورد.

وی افزود: با همت و تلاش مدیر و پرسنل زحمتکش پارک وحش اراک و مراقبت های ویژه از حیوانات بخصوص شیرهای موجود در این پارک ، این دو قلاده شیر زیبا به این مجموعه اضافه گردید.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری اراک با اشاره به اینکه شیرهای متولد شده باید دارای تغذیه صحیح و در شرایط مناسبی نگهداری شوند ادامه داد : بچه شیرهای تازه متولد شده به منظور مراقبت بهتر زیر نظر متخصص حیوانات نگهداری می شوند تا آسیبی به این حیوانات زیبا نرسد.

وی تصریح کرد: پارک وحش اراک دارای 45 گونه جانوری و سالانه پذيرای حدود ۸۰ هزار بازديدكننده علاقه‌مند به تنوع زيستي و طبيعت است.

باغ وحش اراك به عنوان يكي از جاذبه‌های گردشگری كم نظير استان مركزی و غرب كشور درحاشيه جنوب شرقی شهر اراك واقع شده است که با وسعت ۳۲ هكتار سال ۷۴ توسط سازمان محیط زیست بنا ودر بهمن ماه سال 1377 تحویل سازمان پارک ها و فضای سبز داده شد.

شیر ماده آفریقایی پارک وحش اراک دو قلاده شیر به دنیا آورد


انتهای پیام / ج


تولد دو قلاده بچه شیر در باغ وحش اراک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.