شیراز؛

برگزاری پانزدهمین اجلاس مجمع خیرین تامین سلامت فارس

پانزدهمین اجلاس مجمع خیرین تامین سلامت فارس ۱۹ مرداد در شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علی اکبر رامجردی مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس گفت: پانزدهمین اجلاس مجمع خیرین تامین سلامت فارس با هدف تجلیل از ۷۶ خیر عرصه‌ی سلامت استان و اعلام نیازها و اولویت‌های حوزه‌ی سلامت ۱۹ مرداد در شیراز برگزار می شود .

 

رامجردی بیان کرد: در ۱۵ سال گذشته ۲۵۰۰ خیر در استان فارس شناسایی شده است و این خیران هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان به حوزه سلامت استان کمک کردند.


وی با بیان اینکه در ۶ سال گذشته ۱۰ هزار بیمار از کمک‌های مالی، مددکاری، اخذ نوبت و اسکان بهره‌مند شدند، ادامه داد: از صندوق حمایت از بیماران سالانه بیش از ۳ میلیارد تومان به نیازمندان کمک می‌شود.


رامجردی افزود: تجهیز ۱۸ بیمارستان استان به ۲۵۰۰ تخت بیمارستانی، راه‌اندازی ۵۴ پایگاه اورژانس بین جاده‌ای در شیراز و سایر شهرستان‌ها، احداث ۱۹ اقامتگاه همراه بیمار، راه‌اندازی ۱۲۰ مرکز بهداشتی و درمانی با تأکید بر مناطق محروم و دوردست، اهدای بیش از ۱۰۰ قطعه زمین و بیش از ۱۰ ملک مسکونی و تجاری ازجمله موارد کمک‌های خیرین است.


وی اظهار داشت: راه اندازی سامانه‌ی نیاز سنجی و اولویت بندی نیاز‌ها یکی از دیگر اقدامات این مجمع با هدف ساماندهی کمک‌های خیران بوده است.


وی بابیان اینکه پروژه احداث بیمارستان بانوان در شیراز نیاز به حمایت ویژه خیرین دارد، به خبرنگاران حاضر در جلسه پیشنهاد داد که با راه‌اندازی کمپین بانوان خیر به انجام این پروژه کمک کنند.


مدیرعامل مجمع خیرین تأمین سلامت فارس از شروع اجرای طرح همیاران سلامت در بیمارستان‌های شهید چمران، شهید رجایی (تروما) و شهید فقیهی شیراز خبر داد و اظهار داشت: همیاران سلامت باراهنمایی و ارائه مشاوره موجب آرامش بخشی بیمار و همراهان بیمار می‌شوند.


رامجردی گفت: تاکنون در ۳۰ شهرستان استان فارس دفاتر مجمع خیرین تأمین سلامت راه‌اندازی شده است.


خیران سلامت فارس در کشور رتبه نخست را به خود اختصاص داده اند.
انتهای پیام/ر

شیراز میزبان پانزدهمین اجلاس مجمع خیرین تامین سلامت فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار