نخستین همایش ملی حقوق شهروندی در جهان‌ شهر یزد با بررسی حقوق شهروندی و میراث‌فرهنگی در یزد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  مجید آزادی دبیر نخستین همایش ملی حقوق شهروندی در جهان‌شهر یزد گفت: یکی از مهمترین نیازها پس از تدوین منشور حقوق شهروندی، آگاه سازی جامعه با این منشور به ویژه در بین مسئولان است.

افزود: در این راستا، نخستین همایش ملی ،حقوق شهروندی در جهانشهر یزد، با هدف بررسی لازمه‌ها و بایدها و نبایدهای حقوق شهروندی در تالار غدیر یزد برگزار می‌شود.

دبیر نخستین همایش ملی حقوق شهروندی در جهان‌شهر یزد به ثبت جهانی بافت تاریخی یزد اشاره کرد و گفت: قطعاً ثبت جهانی بافت تاریخی یزد ما را با مسائلی روبرو می‌کند که حتما باید به آن آشنایی کامل داشته باشیم.

آزادی ادامه داد: با توجه به اهمیت این موضوع، یک روز از این همایش 2 روزه به بحث گردشگری، میراث فرهنگی و حقوق شهروندی اختصاص پیدا کرده است.

وی مدعوین این همایش را قضات، وکلای دادگستری، دانشجویان، ماموران حفاظت میراث فرهنگی و فعالان گردشگری دانست و ادامه داد: در این همایش برخی از اساتید ملی استانی و کشوری به سخنرانی می‌پردازند.

ارائه مقالات علمی وهمچنین برگزاری سه پنل تخصصی با موضوعات مرتبط با سرفصل‌های همایش از دیگر برنامه‌های این همایش ملی دو روزه است که چهارشنبه و پنجشبنه 18 و 19 مرداد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ی

ارائه مقالات علمی وبرگزاری سه پنل تخصصی با موضوعات مرتبط در همایش ملی ،حقوق شهروندی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار