فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: با پیگیری اعضای کارگروه تخصصی پیش‌بینی و پیشگیری از بافت‌های ناکارآمد شهرستان شاهین‌شهر، مشکل ساخت و ساز در محدوده‎‌ای از شهر گز برطرف خواهد شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علیرضا بصیری امروز در فرمانداری شهرستان شاهین‌شهر اظهارکرد:کارشناسان شهرداری گز، شرکت‌های آب منطقه‌ای و سازمان ثبت اسناد و املاک شاهین‌شهر و میمه، با همفکری و تسهیل در امور، به زودی امکان ساخت و ساز در موقعیت شاخه‌های قنات دلیگان واقع در شهرک «لاله سرخ» شهر گز را برای مردم فراهم می‌کنند.

وی افزود: در مسیر«لاوار» که قنات قدیمی و خشک‌شده این شهر محسوب می‌شود، بیش از 3 سال است که متقاضیان حقیقی وحقوقی متقاضی ساخت مسکن هستند؛ به همین منظور در جلسه دیگری که در این هفته مجدداً برگزار خواهد شد، نظرات کارشناسان مطرح شده و تصمیمات مقتضی گرفته می‌شود.

فرماندارشهرستان شاهین شهر و میمه تسهیل در صدور مجوز برای شروع ساخت و ساز در بخشی از شهر گز که در محدوده «لاوار» قنات قدیمی این شهرستان قرار دارد را خواستار شد و بر همکاری دادگستری در خصوص بر طرف شدن ممنوعیت ساخت و ساز برای متقاضیان تأکید کرد.

وی در پایان بیان داشت: با پیگیری اعضای کارگروه تخصصی پیش‌بینی و پیشگیری از بافت‌های ناکارآمد شهرستان شاهین‌شهر، مشکل ساخت و ساز در محدوده‎‌ای از شهر گز برطرف خواهد شد.

گفتنی است 72 متقاضی ساخت مسکن در محدوده شهرک «لاله سرخ» شهر گز در انتظار مصوبه آغاز ساخت و ساز در این شهرک هستند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.