معاون ساخت و توسعه آزاد راه ‌های وزارت راه و شهرسازی گفت: در عملیات احداث آزاد راه اصفهان - شیراز سعی می شود با رعایت اصول و ضوابط، این آزاد راه در نزدیکترین فاصله با شهرضا قرار گیرد تا این شهرستان به حاشیه نرود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سیدحسین میرشفیع ' اضافه کرد: این آزاد راه از سمت شیراز تا ایزدخواست در حال اجراست و تا شهریور سال آینده به بهره برداری می رسد.

وی که در جلسه بررسی نحوه احداث و عبور آزادراه اصفهان - شیراز سخن می گفت، افزود: سرمایه گذار قطعه ایزدخواست تا اصفهان در حوزه استان اصفهان مشخص شده و در مرحله عقد قرارداد می باشد.
معاون وزیر راه بیان کرد: با عقد این قرارداد و در پی آن دریافت مصوبه دولت و اجرای این پروژه، کریدور تهران - اصفهان - شیراز کامل خواهد شد.

نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی نیز عبور آزادراه اصفهان - شیراز از این شهرستان را یکی از درخواست های مردم شهرضا اعلام کرد و گفت: عبور آزاد راه اصفهان - شیراز از شهرضا به عنوان یک فرصت و ظرفیت برای این شهرستان محسوب می شود و با عبور این آزاد راه از شهرضا، بخشی از مسائل اقتصادی این شهرستان برطرف خواهد شد.
'

سمیه محمودی ' در حاشیه قرارگرفتن شهرضا در این مسیر را غیر قابل قبول دانست و گفت: آزاد راه اصفهان - شیراز که کریدور شمال به جنوب کشور محسوب می شود، ظرفیت خوبی را برای شهرضا بوجود می آورد بنابراین چنانچه مقدور باشد و با رعایت اصول، این آزادراه به موازات مسیر قبلی احداث گردد.

فرماندار شهرضا نیز در این نشست باتوجه به خواسته مردم این شهرستان مبنی بر عبور آزاد راه با کمترین فاصله از شهرضا گفت: مردم شهرضا بر عبور این آزاد راه از شهرضا اصرار دارند.

محسن گلابی افزود: باتوجه به کمبود آب و مشکلات کشاورزی در این منطقه، عبور آزاد راه اصفهان - شیراز با فاصله کم از شهرضا، در اقتصاد این شهرستان نقش بسزایی خواهد داشت.

نشست بررسی نحوه احداث و عبور آزاد راه اصفهان - شیراز با حضور معاون ساخت و توسعه آزاد راه های کشور وزارت راه و شهرسازی، نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرضا و جمعی از مسئولان استان و شهرستان شهرضا برگزار شد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.