طرح سمپاشی با هدف حذف بیماری مالاریا در روستای هوشک از توابع بخش مرکزی سراوان آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سید منصور بزرگزاده معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری سراوان در حاشیه آغاز این طرح گفت: طرح تحول سلامت در کشور یکی از موفقیت ترین طرح های دولت تدبیر و امید در کشور بوده که نشان از توجه دولتمردان به سلامت جامعه است.

بزرگزاده همچنین با اعلام این خبر که در حوزه بهداشت و درمان بیشترین رقم اعتباری را به خود اختصاص داده گفت: در شهرستان سراوان 35 میلیارد تومان در این حوزه هزینه شده است.

وی همچنین ایجاد مراکز بهداشتی و درمانی در نقاط مختلف شهرستان با هدف بالا بردن شاخص های سلامت را یکی دیگر از موفقیت های حوزه بهداشت و درمان اعلام نمود.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری سراوان تصریح کرد: برای اجرای موفقیت آمیز طرح سمپاشی نیاز به همکاری همه جانبه مردم است و در این زمینه باید شوراهای اسلامی و دهیاران جهت این امر مهم با مامورین همراهی لازم را داشته باشند.

عبدالحمید بزرگزاده رییس مرکز بهداشت شهرستان سیب و سوران نیزگفت: 51 کانون در شهرستان در طرح سمپاشی حذف مالاریا قرار دارند که حدود 2هزار خانوار با جمعیتی بالغ بر 10 هزار نفر را شامل می شود.

انتهای پیام/ب

حذف بیماری مالاریا در روستای هوشک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.