دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از توقف یک دستگاه خودروی زانتیا که با حرکت نمایشی موجب سلب آسایش شهروندان شده بود خبر داد.

 

 محمد حسین صادقی دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه گفت:در حوزه کلانتری 20حافظیه یک دستگاه خودروی زانتیا سفید رنگ با حرکات نمایشی موجب سلب آسایش شهروندان شده بود با اخطارایست وشلیک گلوله هوایی از ناحیه مأمورین انتظامی به حرکت خود ادامه داده که با رعایت قانون به کارگیری سلاح نه گلوله به سمت لاستیک های خودرو شلیک واتومبیل متوقف گردید.

وی ادامه داد: با بازرسی از داخل خودرو مقدار یک گرم هروئین ،بیست سانت شیشه و پنج گرم تریاک کشف وپرونده قضائی تشکیل ودو نفر از متهمان باصدور قرار تأمین کیفری بازداشت وتحقیقات در جریان است.


صادقی  از شناسایی فردی که درصفحه اینستاگرام شخصی اقدام به تبلیغ ارتکاب عمل منافی عفت کرده وشماره خود را در صفحه درج نموده خبر دادو گفت:در پی رصد فضای مجازی توسط کارشناسان پلیس فتاء این فرد شناسایی شدوپس از احضار باتشکیل پرونده قضائی متهم باصدور تأمین کیفری متناسب تحت تحقیق قرار گرفت.

 

انتهای پیام/ز

دستگیری فردی که اقدام به تبلیغ ارتکاب عمل منافی عفت کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.