فرمانداربستان آباد گفت:نوسازی ناوگان حمل و نقل درون شهری و برون شهری و راه اندازی پایانه حمل و نقل برون شهری از نیازهای شهرستان بستان آباد است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ بدرشکوهی فرمانداربستان آباد درجلسه کمیته حمل ونقل شهرستان بااشاره به مشکلات موجود در شبکه حمل ونقل درون شهری بستان آباد و فرسوده بودن خودروها خواستار نوسازی ناوگان وتوجه به امنیت ورفاه مسافران شد و گفت: علاوه براین مشکلات بسیاری از مردم از متناسب نبودن نرخ کرایه ها با مسافت مسیرها نیز ناراضی هستند که این مساله نیز باید پیگیری و حل شود.

وی در ادامه ازنبود پایانه حمل ونقل مسافر برون شهری درشهرستان نیز انتقاد کرد وافزود:شهرستان بستان آباد به جهت موقعیت جغرافیایی وفیزیولوژیکی مسافران زیادی از آن تردد می کنند.

بدرشکوهی افزود: بویژه اینکه بیس از 20 هزار کارگر درصنایع و واحدهای تولیدی شهرستان اشتغال دارند که بسیاری از اینها از مرکز استان یاشهرهای مجاور رفت وآمد می کنند که وجوددپایانه مسافربری درشهرستان راضروری می کند اما متاسفانه تاکنون این امر محقق نشده است.

وی دراین رابطه از آمادگی فرمانداری برای کمک به حل مشکل و راه انداری پایانه حمل ونقل مسافر وهمچنین نوسازی ناوگان درون شهری خبرداد.

وی در پایان نبود ایستگاه برای مسافران مسیرهای روستایی وشهر تیکمه داش را یاد آورشد وگفت: اقدامات اولیه برای رفع این مشکل نیز انجام گرفته وبزودی محل توقف مسافران وخودروهای مسافربر روستایی نیز ساماندهی خواهد شد.

 

انتهای پیام/ش

فعالیت 20 هزار کارگر درصنایع و واحدهای تولیدی شهرستان بستان آباد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.