170 جهیزیه به نوعروسان زیر پوشش کمیته امداد خرمشهراهدا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛موسوی صالحی مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) خرمشهر گفت: به مناسبت دهه کرامت 170 جهیزیه به نوعروس زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان اهدا شد.

سیدمشکور موسوی صالحی، افزود: برای تهیه این تعداد جهیزیه،سه میلیارد و 400 میلیون ریال هزینه شد.

وی گفت: اهدای جهیزیه به نوعروسان و پسران مددجوی در شرف ازدواج، به منظور فراهم کردن شرایط برای ازدواج آسان، تحکیم و تقویت بنیان خانواده و کاهش آسیب های اجتماعی در بین جوانان مددجو ، و ترویج سنت حسنه ازدواج است.

موسوی صالحی گفت: این جهیزیه ها با همکاری و کمک موسسه خیریه علی ابن ابیطالب (ع) خرمشهر و همچنین اعتبارات کمیته امداد تأمین شده است.

وی افزود: برای شروع آسان یک زندگی مشترک زوجین، یک کارت هدیه به مبلغ پنج میلیون ریال، یک سفر زیارتی مشهد مقدس و همچنین بسته فرهنگی به عنوان تبرک به زوج ها اهدا شد.

موسوی صالحی، ارائه خدمات مشاوره ای، برگزاری کارگاه ها و دوره های آموزشی پیش و پس از ازدواج، مهارت های ارتباطی و تربیت فرزند را یادآور شد و گفت: به منظور ترویج ازدواج آگاهانه و کاهش آمار طلاق و پیشگیری از آسیب های اجتماعی خدمات مشاوره ای و کارگاه های آموزشی به زوج های جوان زیرپوشش ارائه شده است.

موسوی صالحی، ادامه داد: پارسال به 120 نوعروس جهیزیه با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 400 میلیون ریال اهدا شد.

2هزار و 500 خانوار در خرمشهر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند.

دهه کرامت از تولد حضرت معصومه(س) تا میلاد امام علی ابن موسی الرضا(ع) است.

انتهای پیام /د

اهدای جهیزیه به نوعروسان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.