با حضور داوران بین المللی، بیش از ۳۴ هزار اثر ارسال شده به دبیرخانه مسابقه بین المللی نقاشی کودکان با موضوع مسجد داوری و انتخاب شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد؛حمید صادقی مدیر فرهنگسرای کودک و آینده گفت: این تعداد نقاشی از ۲۰ کشور اسلامی به دبیرخانه ارسال شده و با حضور ۵ داور، آثار برتر پس از ۳ مرحله داوری انتخاب شدند.

وی افزود: از بین ۳۴ هزار اثر در مرحله اول داوری به ۲۸ هزار اثر رسیدیم و از بین این تعداد ۶ هزار اثر نقاشی به مرحله بعدی راه می‌یابند و در مرحله ن‌هایی از این تعداد آثار برتر در ۳ رده سنی به منتخبین ن‌هایی می‌رسیم.

مدیر فرهنگسرای کودک و آینده با اشاره به آثار ارسال شده از کشور‌های دیگر گفت: از حدود ۲۰ کشور اسلامی به این دبیرخانه نقاشی رسیده است و برخی از این کشور‌ها از آسیای شرقی و آسیای میانه، آفریقا و اروپا هستند که در این رویداد فرهنگی شرکت کرده اند.

صادقی افزود: مسابقه بین المللی نقاشی کودکان با موضوع مسجد به مناسبت انتخاب مشهد الرضا پایتخت فرهنگی جهان اسلام برگزار گردید و شرکت کنندگان در ۳ رده سنی ۴ تا ۶ سال، ۷ تا ۱۱ سال و ۱۲ تا ۱۵ سال در این برنامه شرکت کرده اند.

انتهای پیام//ف. ج.

 


ارسال بیش از ۳۴ هزار اثر به دبیرخانه مسابقه بین المللی نقاشی کودکان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.