بازیکن تیم ذوب‌آهن، گفت: خدا را شکر می‌کنم که توپم وارد دروازه شد و گل قشنگی به گسترش زدم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،در چارچوب هفته دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال دو تیم ذوب آهن و گسترش فولاد به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی 3 بر صفر به سود ذوب آهن به پایان رسید.

مهدی رجب‌زاده بازیکن تیم ذوب‌آهن در پایان این دیدار اظهار داشت: خدا را شکر که امروز توانستیم برنده شویم. ما آن هفته قبل علی‌رغم اینکه می‌توانستیم در مشهد مقابل سیاه جامگان برنده شویم اما در لحظه‌ آخر بازی مساوی شدیم. امروز خوب بازی کردیم و در واقع زمان خوبی گل زدیم.

وی در ادامه افزود: تیم گسترش بیشتر فکر می‌کنم بازی را بسته بودند و می‌خواستند ضد حمله بزنند. خدا را شکر فکر می‌کنم بهترین تایمی که می‌توانستیم گل زدیم. در دقایق پایانی نیمه اول گل زدیم و با یک آرامش به رختکن رفتیم. در نیمه دوم هوشمندانه‌تر بازی کردیم و چند موقعیت ایجاد کردیم و توانستیم در پایان 3 بر صفر بازی را تمام کنیم.

رجب‌زاده درمورد گلی که به تیم گسترش فولاد زد، گفت: خدا را صد هزار بار شکر به نظرم مهم اقدام کردن به شوت زدن است چون تا اقدام نکنی اتفاقات بعدی رخ نمی‌دهد. خدا را شکر توپ وارد دروازه شد و فکر می‌کنم گل قشنگی شد.

وی در پاسخ به این سوال که کار کردن با قلعه‌نویی چطور است، گفت: او در تیم‌هایی بوده که همه توقع داشتند تیم در بالای جدول باشد و فکر می‌کنم تیم ما امسال تیم خوبی است و با هدایت قلعه‌نویی می‌توانیم در رده‌های بالا باشیم و به نتیجه خوبی برسیم.

رجب‌زاده درمورد بازی ربیع‌ عطایا، گفت: ربیع بازیکن خلاق و دیریبل‌زن است او بازیکنی است که می‌تواند از بازیکن رد شود و حتی نتایج بازی را عوض کند. به هر حال ممکن است نتایج بازی را نیز برخی مواقع عوض کند. خب به هر صورت هر بازیکنی ممکن است در مقطعی در شرایطی نتواند توانایی خود را بدست بیاورد و اعتماد به نفس نداشته باشدو در یک مقطع دیگر با یک مربی دیگر توانایی‌های خود را بروز دهد.

بازیکن تیم ذوب آهن در ادامه صحبت‌های خود درمورد ربیع عطایا گفت: به نظر من این موضوع برمی‌گردد به اعتقاد و اعتماد مربی که به یک بازیکن داشته باشد. در باشگاه‌های بزرگ دنیا هم اینطور است. مثلا ریوالدو در آث‌میلان بازی می‌کرد، آنجلوتی به او بازی نداد و فوتبال او تمام شد. به هر حال هر مربی شرایط خاص خود را دارد. امیر قلعه‌نویی از بازیکنانی که دریبل می‌زند و خلاق هستند خوشش می‌آید چون خودش هم هافبک بوده و از ربیع استفاده کرده است. حالا هم ربیع اعتماد به نفسی را که قبلا نداشته بدست آ‌ورده است.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.