امامزاده محمد اوسط شهر جوشقان از توابع بخش مرکزی شهرستان کاشان منور و متبرک به رایحه رضوی کاروان زیر سایه خورشید شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،خدام حرم رضوی با آیین استقبال گرم جوشقانی ها قدوم پر خیر و برکت خود را در این شهر گذاشتند.
مردم جوشقان در حالیکه جلوی منازل خود را به افتخار ورود سفیران رضوی آب و جارو کرده بودند با پاشيدن نقل بر سر آنها حضور یاران آفتاب را در این شهر خوشامد گفتند.
کاروان زیر سایه خورشید با حمل جعبه زیبای پرچم رضوی جلوی جمعیت استقبال کننده مثل نسیم معطر صبحگاهی که از بوستان های گل محمدی می وزد از خیابان های اصلی شهر به طرف آستان مقدس سلطان علی بن ابی طالب و ضریر بن جعفر بن ابی طالب علیه رایحه رضوی را در شهر می پراکندند.
رقص هفت رنگ دود معطر اسفند در اشعه های آفتاب بر دست زنان و مردان جوشقانی جلوی منازلشان خیر مقدم آفتاب را به خادمان خورشید خراسان می گفت.
 
توزیع شربت،  شیرینی،  شکلات و بستنی بین مردم با رایحه رضوی کام مردم جوشقان را بردا و سلاما مي كرد.
پخش نوای شعر زیبای خادما گریه کنون صحنتو جارو می کنند همراه با صحنه هایی زیبا از پرچم بوسی مردم جوشقان بویژه  جوان بیمار ویلچری که به محض ورود خدام حرم رضوی افتخار نخستین گلبوسه عاشقی را بر پرچم داشت عشق و ارادت و دلدادگی ولایی مردم این خطه را فریاد می کرد.
 
بزم نور کاروان زیر سایه خورشید با عبور از جلوی مسجد چهار درخت مرکز هیات حضرت ابوالفضل علیه السلام شهر و پذیرایی مردم با شربت و شیرینی به امامزاده محمد اوسط رسید تا برنامه های یاران آفتاب در این بقعه مبارکه اجرا شود.
سفیران رضوی پس زیارت امامزاده و ادای احترام بر سر مزار 15 شهید این روستا در حیاط باصفا و زیبای امامزاده که درختان سرسبز تنومند وکهنسال نظاره گر آن بودند مردم جوشقان را با پای دل زایر حرم رضوی کردند.
 
سخنرانی حجت‌الاسلام هادی نورانی روحانی کاروان زیر سایه خورشید و قرایت صلوات خاصه امام رضا توسط محسن ضیایی دربان کشیک سوم خادم حرم رضوی برنامه های یاران آفتاب را در آستان امامزاده شهر جوشقان معنوی ترین و معرفتی ترین خاطره عشق و دلدادگی به آل الله کرد.
 
کاروان زیر سایه خورشید حضور خود در امامزاده را با اهدای نبات متبرک حرم رضوی وحرز امام رضا علیه السلام به خانواده معظم ومعزز شهداو جانبازان شهر جوشقان در دفتر معنوی دهه کرامت در این شهر ثبت کرد.
آرام جان حسن ختام برنامه های خدام حرم رضوی در شهر جوشقان با عیادت و دلجویی از بیمار علی عباس صفوی در شهر جوشقان از توابع بخش مرکزی در شهرستان کاشان بود. 
 
شایان ذکر است: کاروان زیر سايه خورشید اعزامی از آستان قدس رضوی به منطقه شمال استان اصفهان در کاشان به مدیریت سید محسن ذاکریان، حجت‌الاسلام هادی نورانی روحانی کاروان، سید علی پاک سرشت فراش کشیک ششم،  محسن ضیایی و ابراهیم رمضاني دربان کشیک سوم خدام حرم رضوی اعزام شدند.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار