رئیس هیات امنای دانشگاه آزاد گفت: امریکایی ها اجازه ندارند از مراکز نظامی ایران بازدید کرده و جرات تجاوز به حریم امنیتی کشورمان را ندارند.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی اکبر ولایتی رئیس هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم استقبال از افتخارآفرینان مسابقات جهانی ربوکاپ  ۲۰۱۷ ژاپن در فرودگاه امام خمینی  درجمع خبرنگاران در خصوص بازدید امریکایی ها از مراکز نظامی ایران گفت: آمریکایی ها اجازه ندارند از مراکز نظامی کشورمان بازدید کنند و جرات  تجاوز به حریم امنیتی ایران را ندارند.

وی تاکید کرد: امروز که  آمریکایی ها از بازدید مراکز نظامی ایران سخن می گویند ما را یاد دن کیشوت می اندازند، زمانی آمریکایی ها فکر می کردند که قدرت اول دنیا هستند اما شکست هایشان در ویتنام و افغانستان این ادعای بی پشتوانه آنها را ثابت کرد و آنها جرات بازدید از مراکز نظامی و تجاوز به حریم امنیتی جمهوری اسلامی ایران را ندارند.

ولایتی گفت: آمریکایی ها از بیهوده گویی و گزاف گویی نتیجه ای جز بی ابرویی خودشان در صحنه بین الملل نمی بینند.

نخبگان کشور بورسیه دانشگاه آزاد می شوند

وی با اشاره به افتخار آفرینی تیم رباتیک ایران در مسابقات جهانی سال 2017 گفت: در مسابقات مسابقات جهانی ربوکاپ  ۲۰۱۷ ژاپن تیم های رباتیک اعزامی از  ایران در بین ۲۰۰ کشور دنیا رتبه دوم را از نظر تعداد جوایز کسب کردند و برای کشور افتخار آفریدند.

وی افزود: با توجه به ظرفیت علمی دانشجویان ایرانی و استعداد خدادادی آنها ما باید در جهان  رتبه های برتر را کسب کنیم .

ولایتی بیان کرد: در جهت جذب نخبگان ما بودجه ای را  در دانشگاه آزاد اسلامی اختصاص داده ایم تا افرادی که با استعداد بوده و از آینده علمی درخشانی برخوردار هستند در درجه اول بورسیه دانشگاه آزاد شوند سپس بتوانند در سایر مراکز علمی بورسیه شوند.

رئیس هیات امنا دانشگاه آزاد اسلامی  با بیان اینکه ما به دنبال شناسایی نخبگان علمی در کشور هستیم، افزود: بر طبق یک آیین نامه ای افراد نخبه بورسیه دانشگاه آزاد  شده و در آینده این نخبگان به استادان و پژوهشگران آینده ساز کشور تبدیل می شوند.

وی عنوان کرد: اقتصاد دانش بنیان سهم جدی در شکل گیری اقتصاد مقاومتی دارد و تنها راه حفظ استقلال و پیشرفت کشور است و تاریخ کشورمان گواه این مسئله است.

انتهای پیام/


آمریکایی ها اجازه بازدید از مراکز نظامی و تجاوز به حریم امنیتی کشورمان را ندارند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار