عضو حزب کارگزاران سازندگی گفت: بیانات رهبر معظم انقلاب در مراسم تنفیذ راهکاری مناسب برای آینده کشور است.

معیشت مردم، تعامل گسترده با دنیا و ایستادگی مقابل سلطه طلبان راهکار مناسبی برای آینده کشور استجهانبخش خانجانی عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی در گفت و گو با خبرنگار احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در مراسم تنفیذ حکم رئیس جمهور بر رسیدگی به معیشت مردم، تعامل سازنده با دنیا و ایستادگی در برابر سلطه طلبان به عنوان سه جهت گیری دولت آینده تاکید کردند، اظهار داشت: این سه جهت گیری مانیفست و راهکاری مناسب برای آینده کشور است و همه باید برای تحقق آن تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه رسیدگی به معیشت مردم، ایجاد شغل و رونق تولید داخلی کشور را به سمت عمران، آبادانی و پیشرفت می برد، ادامه داد: امروز بحث اساسی کشور بیکاری خیل عظیمی از جوانان است برای رفع این مشکل باید چاره ای اندیشیده شود.

خانجانی با بیان اینکه توجه به ارتباط سازنده با دنیا حائز اهمیت است، اضافه کرد: در کنار این مسئله ایجاد رونق در تولید داخلی چرخه زندگی را می چرخاند و امیدواری ایجاد می کند.

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: برای اینکه بتوانیم خودمان را در برابر دشمنانی که با ما ستیز می کنند تقویت کنیم باید براساس اولویت های عزت، حکمت، مصلحت و حفظ منافع ملی ارتباطاتمان را با دیگر کشورها گسترش دهیم.

وی تاکید کرد: برای تحقق این مسئله وزارت خارجه فعال تر شود و علاوه بر مباحثی که در حوزه برجام پیگیری می کند باید ارتباط با کشورهای مختلف از جمله کشورهای توسعه یافته را مدنظر قرار دهد.

وی با بیان اینکه ارتباط گسترده با دیگر کشورها توازن قدرت جهانی را به نفع کشورمان در پی دارد، افزود: در کنار این موضوع نباید از حیله های دشمنان غافل شویم، رقابت های تنگاتنگی در دنیا وجود دارد و بعضی کشورها برای جلوگیری از رشد سیاسی، اقتصادی و اجتماعی ما تلاش می کنند.

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی بیان کرد: ما باید با تمام ابزارها و تاکتیک هایمان مراقب باشیم تا در حربه جریان سازی سیاسی دیگر کشورها نیفتیم.

خانجانی تاکید کرد: دشمنی کشورهای خارجی و یا رقابت هایشان در عرصه های مختلف وجود دارد بعضا آنان سعی در اختلاف افکنی دارند پس باید در درون کشور تفاهم و همبستگی را افزایش دهیم.

انتهای پیام/

 

جهت گیری های رهبر معظم انقلاب در مراسم تنفیذ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۹ ۱۴ مرداد ۱۳۹۶
خوبه
آخرین اخبار