امام جمعه خرمشهر:با روحیه «به من چه» منطقه رشد نخواهد کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛حجت الاسلام سید نبی موسوی امام جمعه خرمشهر با تاکید بر اینکه خبرهای خوشی از منطقه به گوش نمی‌رسد، گفت: فرهیختگان، رسانه‌ها و برخی از خبرنگاران ما را فریب دادند و در سایه همین فریب و بی توجهی افرادی مرتکب خلاف می‌شوند و در سایه بی‌توجهی مردم، فردی با اتهام جاسوسی به عنوان مدیر یکی از سازمان‌ها منصوب شده است.

وی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان، پس از بیان تبریک ولادت امام رضا(ع)، اظهار کرد: زیارت نیز مانند دیگر مسائل معنوی دارای ظاهر و باطن است.

حجت الاسلام سید نبی موسوی افزود: برای رسیدن و ملاقات با خداوند متعال، باید به ۱۴ معصوم متوسل شد، چرا که اهل‌بیت راه رسیدن به خداوند متعال هستند.

 امام جمعه خرمشهر گفت: مجمع انقلابی بانوان با همت حوزه علمیه خواهران کوثر تشکیل شده است، ما از بقیه خواهران نیز خواستار هستیم که به این مجمع بپیوندند و امیدواریم این مجمع به اهداف خود، که اهداف نظام اسلامی است، برسد.

 موسوی تصریح کرد: در منطقه ما خبرهای خوشی به گوش نمی‌رسد، من معتقد هستم که عمده مصیبت‌های ما مردم هستند، چرا که در سایه بی‌توجهی و بی تفاوتی آنها این اتفاقات رخ می‌دهد.

وی تهدید، تطمیع و تبلیغ را سه شاخصه برای فریب دادن مردم دانست و عنوان کرد: در سایه بی توجهی ما مردم یک نفر که اتهام جاسوسی به آن نسبت داده می‌شود، به عنوان مدیران  یکی از سازمان‌ها منصوب شده است.

 موسوی اظهار کرد: باید مردم، فرهیختگان و جوانان ما در فضای مجازی این موضوعات را مطرح کنند، باید خوف و ترس را دور بریزیم، وقتی که همه ما مردم وارد کار شدیم، دیگر چه کسی می‌تواند به ما گیر دهد.

 امام جمعه خرمشهر گفت: مدیر یکی از مراکز علمی ما برکنار شده و حکم وی لغو شده است.

 انتهای پیام/د

برگزاری نماز جمعه این هفته آبادان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.