قهرمانان ۴ وزن نخست آزاد و ۴ وزن دوم فرنگی رقابت‌های کشتی دانش‌آموزی کشور مشخص شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛   معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان گفت: قهرمانان ۴ وزن نخست آزاد و ۴ وزن دوم فرنگی رقابت‌های کشتی دانش‌آموزی کشور مشخص شدند.

فرید بهرامی گفت: در بخش کشتی آزاد این دوره از مسابقات سجاد بنیادی از تهران مدال طلای وزن ۴۶ کیلوگرم را از آن خود کرد، حسین رضوانیان از کرمان مدال نقره به گردن آویخت و مصیب شیرزاد از لرستان و احمد اسحاقیان از خراسان شمالی نیز مشترکاً به مدال برنز این وزن رضایت دادند.

وی ادامه داد: در وزن ۵۰ کیلوگرم این رقابت‌ها همچنین امیرحسین سبز علی از استان لرستان مدال طلا گرفت، علی شهبازی از استان کرمانشاه مدال نقره و حمید کیوان از استان ایلام و امیر پارسا قدرتی دولت شان لو از استان البرز به طور مشترک مدال برنز دریافت کردند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان افزود: در وزن ۵۴ کیلوگرم محمدرضا نوری مطلق از لرستان اول شد، ابراهیم باباخانی از زنجان دوم و سجاد گودرزی از تیم شهرستان‌های تهران و حمیدرضا تقی زاده از استان تهران مشترکاً سوم شدند.

بهرامی در ادامه پیمان نعمتی از استان مازندران و امیرارسلان دارایی از تیم شهرستان‌های تهران را به ترتیب نفرات اول و دوم وزن ۵۸ کیلوگرم رشته آزاد معرفی کرد و افزود: رضا انتظاری از کردستان و محمد کابلی از البرز به طور مشترک مدال برنز این وزن را از آن خود آوردند.

وی همچنین به نتایج بخش فرنگی مسابقات کشتی دانش آموزی کشور اشاره کرد و گفت: ابوالفضل شریفى از مازندران و حسین قربانى از اصفهان مقام‌های اول و دوم وزن ۸۵ کیلوگرم را به خود اختصاص دادند و داریوش قلى کیانى از خوزستان و آرمان نجارى از تهران به مقام سوم دست یافتند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان، حسین قاسمى از خوزستان و آرمین جاوید فر از کرمانشاه را نفرات اول و دوم وزن ٦٣ کیلوگرم معرفی کرد و افزود: عرفان واقف از تهران و سید محمدرضا على نتاج از مازندران مقام سوم این وزن را کسب کردند.

بهرامی گفت: على رضا ارفش از خوزستان و على مختاریان از اصفهان نیز نفرات اول و دوم وزن ٦٩ کیلوگرم هستند و حمیدرضا شکربیگى از لرستان و على صفدرى از تهران به طور مشترک مقام سوم این وزن را تصاحب کردند.

 وی على رضا زالى از تهران و مصطفى الوندى از کردستان را به عنوان نفرات اول و دوم وزن ٧٦ کیلوگرم بخش فرنگى مسابقات کشتی دانش آموزی کشور معرفی کرد و افزود: سعید کرمى از تهران و حسن نیکبخت از فارس نیز نفرات سوم این وزن بودند.

در ادامه مسابقات کشتی دانش آموزی کشور، امروز کشتی گیران ۴ وزن دوم آزاد و چهار وزن اول فرنگی کاران به مصاف هم می‌روند و این دور از رقابت‌ها در پایان روز جاری به معرفی نفرات و تیم‌های برتر به کار خود پایان می‌دهد.

انتهای پیام/ د

 مسابقات کشتی آزاد دانش‌آموزی کشور در خرم آباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.