امام جمعه موقت سمنان گفت : رفع مشکلات معیشتی مردم از اولویت های کاری دولت دوازدهم باشد و باید در چهار سال آینده گام های مهمی برای محرومیت‌زدایی در کشور برداشته شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدباقر عبدوس امام جمعه موقت سمنان در خطبه‌های نماز جمعه هفته دوم مرداد ماه 96 سمنان با بیان اینکه رفع مشکلات معیشتی مردم از اولویت های کاری دولت دوازدهم باشد و باید در چهار سال آینده گام های مهمی برای محرومیت‌زدایی در کشور برداشته شود، گفت : رهبر انقلاب روز گذشته به انجام اقدامات اولویت دار برای افزایش اشتغال در کشور تاکید داشتند و دولت دوازدهم برای رفع بیکاری در جامعه باید تلاش کند.


وی افزود: ایران اسلامی وجود و ماهیت خود را مرهون و مدیون مردم انقلابی است و باید با افزایش رفاه اجتماعی جامعه ارزشی و معنوی در کشور داشته باشیم.


عبدوس گفت : اجرای منویات 10 گانه رهبر انقلاب در مراسم روز گذشته در تنفیذ حکم رئیس جمهوری می تواند کشور را به کمال و آرامش برساند و باید با تلاش و همدلی، رئیس جمهوری این برنامه ها را اجرایی کند.


امام جمعه موقت سمنان اضافه کرد: رهبر انقلاب در مراسم روز گذشته به امانت داری در امر اجرای حکم رئیس جمهوری تاکید زیادی داشتند و باید با اجرای دقیق قانون اساسی در یک جامعه دینی گفتار امام خامنه ای اجرایی شود.


عبدوس افزود : ترویج سبک زندگی امام هشتم (ع) بسیار راهگشاست و  جود، بخشش، رأفت، عزت‌نفس و مهربانی امام رضا (ع) باید سرمشق مردم و مسؤولان باشد.


وی با اشاره به اینکه تلاش برای اطعام‌دهی و در کنار محرومان بودن از خصوصیات بارز امام رضا (ع) بوده است، ادامه داد: اطعام فقرا و یتیمان در تراز آزاد کردن یک برده است و باید این روش امام رضا (ع) نیز مدنظر توانمندان قرار گیرد.


انتهای پیام / ه


جزئیات نماز جمعه 13 مرداد ماه 96 سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار