تولیت آستان قدس رضوی گفت:همه ما میهمان آقا علی ابن موسی الرضا (ع) هستیم و باید قدر این لحظه‌ها را بدانیم و نسبت به این امام معرفت و شناخت پیدا کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد؛ حجت السلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در مراسم میلاد حضرت رضا (ع) که در صحن جامع رضوی یا حضور مراجع تقلید، علما، زایران و مجاوران این امام همام برگزار شد ضمن تبریک میلاد امام مهربانی به عموم مردم گفت:در مرحله اول معرفت شناسی باید وجود این امام همام را دوست داشته باشیم و اگر این معرفت شناسی در وجود ما رشد کند دل به هیچکس در این دنیا نخواهیم بست.


وی با اشاره به اینکه همه باید تلاش کنیم تا سیره و فرهنگ رضوی را در کل دنیا گسترش دهیم گفت:هر چقدر ما بتوانیم فرهنگ رضوی را در کل دنیا بیشتر گسترش دهیم و مردم جهان با این فرهنگ ناب آسنا شوند دیگر کمتر شاهد وقایع تلخ از جمله جنگ و خونریزی خواهیم بود، زیرا در فرهنگ رضوی جای برای این کار‌ها وجود ندارد.

تولیت آستان قدس رضویگفت::تمام کسانی که مدعی حقوق دیگران در جهان هستند باید ابتدا با سیره رضوی آشنا شوند تا به درستی مدعی حقوق دیگران باشند.

حجت السلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی با اشاره به اینکه در مدرسه امام رضا (ع) به همه درس زندگی و بندگی خداوند را می‌آموزند بیان کرد:تمام سیره امامان و پیامبران در طول تاریخ مبارزه با ظلم و ستم بوده است، امام رضا (ع) هم با ظلم و ستم کنار کنار نمی‌آمدند، ما هم باید در زندگی نه ظالم باشیم و نه ظلم پذیر.
 
انتهای پیام//ف.ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.