رئال مادرید برای خرید ستاره جوان موناکو، قصد دارد ستاره ولزی خود را به تیم دیگری منتقل کند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ،به نوشته روزنامه اسپانیایی «مارکا» زین‌الدین زیدان سرمربی فرانسوی رئال مادرید با این حقیقت روبرو است که اگر می خواهد کیلیان امباپه، مهاجم جوان موناکو را به خدمت بگیرد، باید گرت بیل را بفروشد.


در میان تیم های بزرگ ،باشگاه منچستریونایتد از زمانی که گرت بیل در تانهام بازی می کرد خواستار جذب او بود و سال 2013 هم در آستانه خرید بیل قرار داشت اما رئال این بازیکن ولزی را به خدمت گرفت.
اما حالا پس از 4سال بیل می تواند راهی اولدترافورد شود زیرا رئال برای تامین بودجه 160 میلیون یورویی خرید امباپه مجبور به فروش بازیکن ولزی خود است.


مدیران رئال معتقدند می توانند گرت بیل 28 ساله را به قیمت 90 میلیون پوند بفروشند این مبلغ فقط یک میلیون پوند بیشتر از رقمی است که یونایتدها سال گذشته برای جذب پوگبا پرداخت کردند.


با توجه به ابراز علاقه بارسلونا برای خرید امباپه ممکن است رئال مادرید برای انجام این دو  انتقال ( بیل به اولدترافورد و امباپه به برنابئو) به سرعت دست به کار شود.
ستاره 28 ساله تیم ملی ولز، چهارسال قبل با قراردادی 100 میلیون یورویی از تاتنهام به مادرید رفت و تا سال 2019 با رئال قرارداد دارد ،او در این مدت با این تیم سه بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده است.

 

انتهای پیام/

رئال، گرت بیل را می فروشد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.