مدیر جهاد کشاورزری دره شهر از اعطای تسهیلات بانکی به منظور نوسازی و توسعه ناوگان ماشین آلات کشاورزی در این شهرستان خبر داد.

اعطای تسهیلات نوسازی و توسعه ناوگان ماشین آلات کشاورزی

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، طیار فیلی گفت: در سال زراعی 95- 96 به منظور نوسازی و توسعه ناوگان ماشین آلات کشاورزی و افزایش ضریب مکانیزاسیون از محل خط ویژه اعتباری مکانیزاسیون تسهیلاتی بالغ بر۴٠میلیاردو 445 میلیون ریال بمنظور خرید انواع ماشین آلات به ویژه تراکتور و ادوات دنباله بند کشاورزی به کشاورزان واجد شرایط شهرستان دره شهراعطاء گردید .

وی فزود : این تسهیلات به منظور خرید ٧۵ دستگاه تراکتور کشاورزی شامل ۵۵ دستگاه تراکتور ۴ سیلندر و ٢٠تراکتور کشاورزی ۶ سیلندر و بالاتر و ١۴ دستگاه ادوات دنباله بند به کشاورزان واجد شرایط این شهرستان پرداخت شده است.

مدیر جهاد کشاورزی دره شهر تاکید کرد : علاوه بر تأمین خط مکانیزاسیون تراکتور کشاورزی تعداد ۴ دستگاه کمباین جاندیر برداشت غلات با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد ریال از طریق تسهیلات بانکی به متقاضیان واگذار شده است .

فیلی گفت : شهرستان دره شهر در سال گذشته و درراستای بهره مندی کشاورزان از تسهیلات بانکی و جذب اعتبارات خط اعتباری مکانیزاسیون و خرید تراکتور و سایر ماشین آلات کشاورزی مقام نخست را در سطح استان ایلام کسب کرد .


انتهای پیام/ه

 

تجهیز و اعطای تسهیلات بانکی به کشاورزان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.