کارشناس مسائل غرب آسیا گفت: آزادسازی عرسال نشان از ظرفیت بالای حزب الله لبنان در انجام عملیات پاکسازی در مناطق آلوده سوریه به حساب می آید.

جبهه النصره در عرسال به شکست خود اعتراف کرد/حزب الله آماده پاکسازی سایر مناطق سوریه از دست تروریست‌ها است«سعدالله زارعی» کارشناس مسائل غرب آسیا در گفت و گو با خبرنگار    سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره آزادسازی منطقه عرسال توسط حزب الله لبنان اظهار داشت: حزب الله لبنان موفق شد در یک زمان بسیار کوتاهی، این منطقه وسیع که بخشی از آن در سوریه و قسمتی دیگر در لبنان بود را آزاد کند.

وی افزود: جبهه النصره در عرسال کاملا شکست خورد و پذیرفت که بقایای این گروه تروریستی از این منطقه خارج و به منطقه ادلب منتقل شوند.

کارشناس مسائل غرب آسیا گفت: در جریان این تحولات اسرای حزب الله آزاد شدند و اجساد شهدای آنها که نزد گروه تروریستی جبهه النصره بود به حزب الله تحویل داده شد.این اتفاق نشان می‌دهد که حزب الله به عنوان ستون اصلی و امنیتی مردم لبنان، از اقتدار بالایی برخوردار است.

وی با اشاره به پیروزی حزب الله لبنان علیه جبهه النصره در عرسال تاکید کرد: این اقدام حزب الله از پشتوانه عظیم مردمی در لبنان برخوردار بود.

زارعی عنوان داشت: این یک حلقه از عملیات هایی است که حزب الله تاکنون انجام داده و از این به بعد برای پاکسازی کامل مناطق سوریه از تروریست ها اقدام می کند.

کارشناس مسائل غرب آسیا با تاکید بر اینکه مقاومت لبنان تنها نیست خاطر نشان کرد: حزب الله و نیروهای ارتش و مردمی سوریه به عملیات پاکسازی در مناطق مختلف سوریه ادامه می دهند.

زارعی در پایان خاطر نشان کرد: آزاد سازی عرسال نشان از ظرفیت بالای حزب الله لبنان در انجام عملیات پاکسازی درمناطق آلوده سوریه به حساب می آید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار