رئیس ستاد مدینه منوره بهمراه مسئولین بخش های مختلف با نایب رئیس موسسه ادلاء دیدار کرد.

دیدار رئیس ستاد مدینه منوره با نایب رئیس موسسه ادلاءبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت، بعد از ظهر امروز پنج شنبه 12 مردادماه رئیس ستاد مدینه منوره بهمراه مسئولین بخش های مختلف با نایب رئیس موسسه ادلاء دیدار کرد.

در ابتدای این دیدار آقای رضایی رئیس ستاد مدینه منوره از همکاری خوب آقای عصام دمیاطی نایب رئیس موسسه ادلاء در سالهای گذشته تقدیر و تشکر نمود.

ایشان نظام مسار را در تسهیل امور زائرین خیلی موثر دانست که با رفع برخی از موانع قطعا ، این خدمت رسانی بهتر خواهد شد.

رضایی در ادامه ضمن معرفی مسئولین بخش های مختلف ستاد ،هدف از این دیدار را آشنایی بیشتر کارشناسان مرتبط دو کشور با یکدیگر بیان کرد تا از همین ابتدای عملیات اگر پیشنهاداتی در راستای بهتر شدن فرآیند عملیات هست با همکاری بیشتر اجرایی گردد.

عصام دمیاطی نیز بیان کرد :برای بهبود کار همه همکاری را خواهیم داشت و همه مسایل جهت اسکان و مغادره برنامه ریزی شده است و خوشحال هستیم که در سایه همکاری متقابل با ستاد ایران در سالهای گذشته توانستیم خدمات خوبی را ارائه نمائیم و اگرهم در سالجاری مشکلی خاص تا کنون مشاهده شده است را قطعا پیگیری خواهیم کرد.

رضایی در ادامه از همکاری خوب مسئول و همکاران موسسه ادلاء از شروع عملیات حج سالجاری قدردانی نموده و بیان کرد با برنامه ریزی همکاران ستاد مدینه الحمدالله مشکلی در اجرای عملیات تا کنون نداشتیم و قطعا انتظار زائرین ایرانی رعایت عزت و احترام ایشان است که این مهم از اصول کار ستاد نیز هست.

عصام دمیاطی نایب رئیس موسسه ادلاء مدینه منوره اعلام کرد در جهت خدمت رسانی به حجاج بویژه حجاج ایرانی حریص هستیم و در این موضوع نهایت تلاش را خواهیم داشت.

آقایی، مسئول فرودگاه ستاد در مدینه نیز از روند خدمات از ابتدای عملیات به خوبی یاد کرد و ابراز امیدواری کرد تاپایان نیز به همین گونه باشدکه نماینده عصام دمیاطی نیز در جواب گفت همه تلاش ما در جهت خدمت به گونه ای است که حجاج هیچ دغدغه ای جز انجام اعمال حج نداشته باشند.

اکبری مسئول نقل ستاد مدینه نیز ضمن شکرگزاری بابت توفیق حضور حجاج ایرانی در سالجاری از انتخاب شایسته و همکاری خوب نماینده مکتب وکلا آقای طارق حبش تشکر کردند.

امینی مسئول رایانه ستاد مدینه نیز از پیشرفت الکترونیکی مسار قدردانی داشتند و ابراز امیدواری کرد تا با رفع برخی از مشکلات موجود شاهد تسهیل خدمت به زائرین باشیم.

سیفی مسئول مسکن ستاد مدینه نیز از توجه و اهتمام نایب رئیس موسسه ادلاء و همکاران ایشان تشکر و قدردانی داشتند و درخواست داشتند کارمندان زیر مجموعه ایشان باکارشناسان ستاد بیشتر ارتباط پیدا کنند تا مشکلات احتمالی در مدت زمان کمتری حل شود.

عصام دمیاطی در پایان اشاره داشت ان شاء الله نهایت همکاری از سوی نمایندگان وی با ستاد ایران صورت خواهند گرفت که در این رابطه نماینده ای را جهت ارتباط با ستاد مدینه و رفع مشکلات احتمالی معرفی کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: سازمان حج ، اخبار حج ، حج 96
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار