مسئول پلیس فتای گلستان به سواستفاده از احساسات کاربران فضای مجازی هشدارداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛  مسئول پلیس فتای گلستان گفت: اخیرا در فضای مجازی شاهد افزایش فعالیت‌های خیرخواهانه به نفع ایتام، نیازمندان، زندانیان هستیم، که متاسفانه برخی افراد سودجو با استفاده از این فرصت در فضای مجازی اقدام به جمع آوری کمک تحت عناوین یاری به مستمندان می‌کنند.


سروان صاحبکاران ادامه داد: مجرمان سایبری با انتشار تصاویری از افراد بی خانمان یا کودکان بیمار و بی سرپناه در شبکه‌های اجتماعی تلاش دارند احساسات انسان دوستانه کاربران را تحریک کنند تا بتوانند اقدامات مجرمانه خود را پیش ببرند.
وی گفت: به شهروندان توصیه می‌شود حتما برای کمک به نیازمندان و ایتام به موسسات شناخته شده و دارای مجوز مراجعه کنند و فریب پیام‌ها و سایت‌های جعلی را نخورند.


مسئول پلیس فتای استان در پایان با اشاره به آدرس سایت و ایمیل پلیس فتا آن را دریچه ارتباطی با شهروندان خواند و افزود: پلیس فتا از هموطنان درخواست می‌کند در صورت مواجه شدن با موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس Cyberpolice.ir بخش ثبت گزارش مردمی و یا شماره تلفن‌های ۲۱۸۲۲۹۶۷ و ۲۱۸۲۲۹۴۳ گزارش نمایند.


انتهای پیام/م

 

تهدید با سوء استفاده از عنوان پلیس در گلستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۳ ۱۶ مرداد ۱۳۹۶
خدا رحم کنه