خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: در مسئله برجام عهدشکنی آمریکا و غیرقابل اعتماد بودن این کشور سخن یک جناح نیست، بلکه سخن یک ملت است.

عهد شکنی آمریکا در برجام سخن یک ملت استسید احمد خاتمی خطیب موقت نماز جمعه تهران در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌ها گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، پیرامون بیانات مقام معظم رهبری درباره با صلابت ظاهر شدن در مقابل سلطه طلبان جهان، اظهار داشت: در نظام اسلامی باید با خودی‌ها و آنها که در حوزه نظام اسلامی هستند مهر آمیز برخورد کرد.

وی با بیان اینکه  این مهرورزی به مسلمانان اختصاص ندارد، افزود: امام علی (ع) به مالک اشتر فرمودند دلت را سرا پرده محبت مردم قرار بده ؛ زیرا آنها برادر دینی و برادر انسانی تو هستند.

خاتمی ادامه داد: سخن قرآن در برخورد با دشمنان این است که باید نفوذ ناپذیر بود و با دشمنان باصلابت برخورد کرد؛ بنابراین آنچه مقام معظم رهبری در مراسم تنفیذ رئیس جمهور فرمودند منطق قرآن است و تجربیات 38 ساله انقلاب هم این رهنمودها را تایید می‌کند.

خطیب موقت نماز جمعه تهران با تاکید بر اینکه دستاوردهای ما در طول این 38 سال در برابر دنیای استکبار با صلابت به دست آمده است، یادآور شد: امروز در مسئله برجام عهدشکنی آمریکا و غیرقابل اعتماد بودن این کشور سخن یک جناح نیست، بلکه سخن یک ملت است. این تجربه نشان داد که زبان صلابت، دشمنان را از خواب بیدار می‌کند و نه زبان مذاکره و سازش. بنابراین کسانی که در این شرایط دم از مذاکره و رابطه با آمریکا می‌زنند در این مقطع خروجی حرفشان ذلت ملت ایران است.

وی تصریح کرد: این رهنمود مقام معظم رهبری که باید با دشمنان مستکبر با صلابت برخورد کرد منطق قرآنی است و سیره اهل بیت هم آن را تایید می‌کند.

 

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار