دادستان عمومی و انقلاب اصفهان گفت: دادسرای اصفهان در تحقیقات اولیه به سرنخ هایی در ارتباط با شناسایی سارقان کودک ربوده شده مشهدی دست یافته است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسن رحیمی ' افزود: با پیدا شدن کودک ربوده شده مشهدی در اصفهان پرونده قضایی آن در شعبه 24 بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب اصفهان تشکیل شد و تحقیقات مقدماتی و تعقیب کیفری متهمان این پرونده در دستور کار قرار گرفت.

وی اظهارکرد: اینگونه جرایم که امنیت جامعه را تحت تأثیر قرار می دهد با برخورد قاطع و سریع دستگاه قضایی همراه خواهد شد و مجرمان آن هیچ حاشیه امنی نخواهند داشت و اشد مجازات های قانونی در خصوص آنها اعمال خواهد شد.

'ملیکا' دختر بچه 1.5 ساله مشهدی که از اول مرداد در مشهد گُم شده بود 10 مرداد در یکی از پارک های شهر اصفهان توسط شهروندان پیدا و به ماموران انتظامی تحویل داده شد.

پس از پیدا شدن ملیکا، نیروهای پلیس تصویر او را با فیلم‌هایی که در اختیار خانواده‌ اش بوده تطبیق دادند و تصویر این کودک خردسال را برای خانواده ‌اش ارسال کردند که پس از تایید عکس ارسالی مشخص شد کودک پیدا شده در اصفهان همان کود گُم شده در مشهد است.

 

انتهای پیام/م

دادسرای اصفهان به سرنخ هایی در ارتباط با سارقان کودک مشهدی دست یافت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.