رئیس باشگاه بارسلونا به همتای خود در اتلتیکو قول داد برای جذب ستاره فرانسوی این تیم مادریدی هیچ اقدامی نکند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ،در پی قطعی شدن جدایی نیمار از جمع راه راه پوشان بارسلونا، نام آنتوان گریزمان، ستاره فرانسوی اتلتیکو مادرید به عنوان یکی از جانشینان احتمالی او بیش از پیش مطرح شده است، اما جوزپ ماریا بارتومئو رئیس باشگاه بارسلونا با در نظر گرفتن شرایط اتلتیکو مادرید به گیل مارین ،رئیس این باشگاه اطمینان خاطر داد کاتالان ها برای خرید گریزمان اقدام نخواهند کرد.


باشگاه دوم شهر مادرید برای این که بابت ماندن گریزمان در اتلتیکو ، آسوده خاطر شود مبلغ فسخ قرارداد او را تابستان امسال از 100 به 200 میلیون یورو افزایش داد با این وجود ،بیش از یک ماه قبل بود که وقتی زمزمه جدایی نیمار بلند شد ، بارتومئو تلفنی با گیل مارین درباره وضعیت گریزمان صحبت کرد تا در صورت لزوم او را جایگزین نیمار کند.


گیل به بارتومئو پیام داد که به هیچ قیمتی بر سر گریزمان با او وارد مذاکره نخواهد شد و به همتای خود توضیح داد که در صورتی که برای خرید این بازیکن قدم جلو بگذارد، خسارت بزرگی به تیمش وارد خواهد شد.
از دست دادن ستاره ی تیم در فاصله چند روز مانده به شروع فصل جدید خسارت جبران ناپذیری برای اتلتیکو خواهد بود.


باتومئو با شنیدن این موضوع به مارین اطمینان خاطر داد که برای جذب گریزمان اقدام نخواهد کرد.
دو باشگاه بارسا و اتلتیکو همیشه رابطه بسیار خوبی با هم داشته اند و بارتومئو نمی خواهد با خرید گریزمان این رابطه را خراب کند.
انتهای پیام/


انتقال گریزمان به بارسا منتفی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار