توانمندسازی واحدهای صنعتی در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی و استفاده بهینه ازظرفیت هایی که رونق اقتصادی را بدنبال دارد.

لزوم برطرف سازی مشکلات صنایع در خراسان رضویبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد؛ علی یزدانی، معاون وزیر صنعت، معدن وتجارت در بازدید از شهرک صنعتی چرمشهر مشهد بر ضرورت استفاده تمام واحد های تولیدی از منابع تولید و برای رسیدن به بهره وری در جهت رشد و توسعه اقتصادی تاکید کرد.

وی تمام اقداماتی که برای واحدهای صنعتی اجرایی می شود را گامی مثبت در جهت توانمندسازی، رشد و توسعه آنها برشمرد و افزود: در صورتی که به طور منظم و دقیق از آن بهره گیری شود می توان به نتایج مطلوب دست یافت.

معاون وزیر صنعت در ادامه به لزوم به روز رسانی واحدهای صنعتی اشاره و ادامه داد: باید با استفاده از تکنولوژی ها و ماشین آلات جدید واحدهای صنعتی با کمترین هزینه و استفاده حداکثری از ظرفیت تولید توان رقابت پذیری خود را در بحث صادرات افزایش دهند.

یزدانی گفت : با رویکرد تعاملی دولت تدبیر و امید و با توجه به مشکلاتی که وجود داشت، دولت یازدهم توانست ارتباط اقتصادی بین المللی را ایجاد کند و توانستیم از ظرفیت اقتصادی در راستای کمک به صنایع در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استفاده کنیم.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: واحدهای صنعتی در حال حرکت سریع به سمت دانش بنیان شدن هستند و آمار 3هزار و 118 واحد در کشور، نشان از این حرکت متناوب است که 158 مورد آن در استان خراسان رضوی مستقر هستند.

یزدانی با اشاره به تخصصی کردن بخش فروش واحدهای صنعتی و تولیدی گفت : همه نوع مساعدت در راستای کمک به واحدهای صنعتی و اشتغال مولد و نواحی صنعتی کشور انجام می شود و مشوق های سازمان بصورت برنامه ریزی شده در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه هیچ دغدغه ای برای صنعتگران در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور نباید باقی بماند افزود: هر مسئله ای که در استان نتوانند تصمیم بگیرند بصورت آنی در سازمان رفع می شود تا سرمایه گذاران با خیالی آسوده و با قدرت بیشتر به فعالیت خود بپردازند.

انتهای پیام // ف .ح



از بیش از 3هزار واحد صنعتی در کشور، 158 مورد آن در خراسان رضوی مستقر هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.