استاندار همدان گفت: مدیرصندوق کارآفرینی امید اگر می‌خواهد به همکاری نکردن با سرمایه گذاران اقدام کند باید از استان برود.

نارضایتی  استاندار همدان از صندوق کارآفرینی امیدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ نیکبخت استاندار همدان در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری خطاب به صندوق کارآفرینی امید اظهار کرد: یک سرمایه‌گذار برای راه‌اندازی کارخانه زیره کفش و اشتغال‌زایی بیش از 40 نفر در روستای کردآباد نیازمند وام 80 میلیونی است که تاکنون این صندوق همکاری‌های مطلوبی با وی نداشته است.
وی با ابراز نارضایتی از کار صندوق کارآفرینی امید تصریح کرد: اگر مدیر این صندوق می‌خواهد به ادامه این قبیل کارها اقدام کند باید از استان برود.
استاندار همدان: با تأکید بر استفاده از ظرفیت‌های استان و بخش خصوصی در راستای سرمایه‌گذاری و توسعه استان بیان کرد: بانک‌های استان توانسته‌اند از ابتدای سال تاکنون 340 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کنند.
نیکبخت با تأکید بر اینکه سازمان‌های بخشی باید اعتبارات بیشتری از وزارتخانه خود دریافت کنند، گفت: باعث سرشکستگی است در زمانی که برخی مدیران می‌گویند تخصیص اعتبارات وجود دارد اما قادر به دریافت اعتبارات نیستند.
وی با بیان اینکه برخی افراد تبلیغات را هزینه اضافی می‌دانند، گفت: مأموریت ما آن است که وضعیت موجود استان را بهبود بخشیم و در این راستا اقدامات شایسته‌ای انجام دهیم.
استاندار همدان خطاب به مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان نیز گفت: ضروری است فهرست سازمان‌هایی که تاکنون نتوانسته‌اند از اوراق اسناد خزانه‌ اسلامی استفاده کنند ارائه شود؛ زیرا مدیری که نتواند از این اوراق استفاده کند باید از استان برود.
نیکبخت با بیان اینکه برخی از مدیران استان‌ها در این همایش عنوان کردند با پنجره واحد مشکل دارند، گفت: در استان در این طرح به صورت یک روزه جواز تأسیس داده می‌شود.

انتهای پیام/ص.ف

پرداخت 340 میلیارد تومان وام توسط بانک ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.