دو و میدانی کار پسر استان همدان نشان نقره مرحله نخست لیگ امید کشور را کسب کرد.

نایب قهرمانی دو و میدانی کار همدانی در لیگ امیدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ در این دوره از رقابت‌ها، دو و میدانی‌کاران پسر در مواد 200 متر، 800 متر، 110 متر بامانع، 3000 متر بامانع، پرش ارتفاع، پرش طول، پرتاب نیزه و پرتاب دیسک به میدان رفتند.
6 ورزشکار استان به سرپرستی شاهین یار‌حسینی و به نام های محمد حاصلی، علی حاج‌بابایی، علی زورآوند، دانیال زارع آرش قاسمی و شاهین یارحسینی ورزشکاران اعزامی استان به این مسابقات هستند.
محمد حاصلی و علی حاج‌بابایی در ماده 800 متر، علی زورآوند و آرش قاسمی در 3000 متر با مانع، دانیال زارع در پرش ارتفاع و شاهین یارحسینی در پرتاب دیسک با حریفان رقابت کردند.
محمد حاصلی با ثبت رکورد یک دقیقه و 58 ثانیه و 37 صدم ثانیه و علی حاج‌بابایی با ثبت زمان دو دقیقه و یک ثانیه و 44 صدم ثانیه به ترتیب در جایگاه سوم و ششم این ماده قرار گرفتند.
علی زورآوند با کسب رکورد 10 دقیقه و 28 ثانیه و 25 صدم ثانیه در 3000 متر با مانع چهارم شد و آرش قاسمی نیز در همین ماده رده ششم را به خود اختصاص داد.
وی به نتیجه کسب شده در پرش ارتفاع اشاره کرد و یادآور شد: دانیال زارع نیز با ثبت یک متر و 70 سانتیمتر در جایگاه هشتم پرش ارتفاع قرار گرفت.
شاهین یارحسینی دیگر دو و میدانی‌کار استان نیز در ماده پرتاب دیسک عنوان چهارم رقابت‌ها را از آن خود کرد.

انتهای پیام/ص.ف

درخشش ورزشکاران پسر همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.