مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم بر توجه به شان و کرامت انسانی در مجموعه مدیریت شهری تاکید کرد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛شفیعی ،مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری استان، در هجدهمین نشست آموزشی مسئولین ، کارشناسان و عوامل اجرایی امانی در بخش خصوصی و پیمانی گفت :تمامی برخوردها با متخلفین باید در چهار چوب قانون و بر اساس اخلاق مداری انجام پذیرد و هر گونه رفتار نامتعارف از هیچ کس از عوامل اجرایی مورد قبول نیست.

وی افزود: توجه به شان و کرامت انسانی از اولویت های مجموعه مدیریت شهری شهرداری است و اداره کل پیشگیری تخلفات  اخلاق در کار و اجرای صحیح و قانونی وظایف محوله توام با اخلاق اسلامی در برخورد با متخلفین و ایجاد کننده گان سد معبر را در الویت کاری خود قرار داده است.


مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری استان خاطرنشان کرد: با توجه به مرجع و پاسخگوی در رفع تخلفات شهری استان اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری است و وظایف محوله باید با دقت و اخلاق و بصیرت به کار متخلفین رسیدگی گردد .


شفیعی عنوان کرد:برنامه های آموزشی در قالب طرح های نرم افزاری و دوره ای جهت آموزش پرسنل این اداره طراحی و سازماندهی گردیده است که برنامه هایی در قالب دوره های آموزشی را برای پرسنل جهت برخورد صحیح با متخلفین پیش بینی شده است .

وی بیان کرد: : طرح پاکسازی متکدیان و ساماندهی وانت بارها با تعاملات نیروی انتظامی و مرجع قضایی در هشت منطقه استان انجام گردیده است و به طور مستمر ادامه خواهد داشت .


مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم گفت:کلیه اجناس توقیف شده از سطح شهر که پس از انجام مراحل قانونی و صدور اخطاریه های شفاهی و کتبی به مالکین مربوطه مورد اجرا قرار می گیرد و به نحو شایسته و مطابق مقررات جمع آوری و نگهداری می شود .

انتهای پیام/ش

تاکید بر حفظ کرامت انسانی در مجموعه مدیریت شهری قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار