نماینده روسیه در سازمان ملل با بیان اینکه روسیه در برابر تحریم‌ها سر خم نخواهد کرد، گفت مسکو به سیاست‌های قبلی خود ادامه می‌دهد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از راشاتودی ، واسیلی نبنزیا، نماینده روسیه در سازمان ملل روز چهارشنبه در واکنش به امضای طرح تحریم‌های ایران ، روسیه و کره شمالی گفت ما در برابر تحریم‌ها سر خم نمی کنیم.
 
 سفیر روسیه در سازمان ملل گفت: ترامپ اساسا موظف به امضای طرح تحریم بود. وی افزود طرح تحریم ها روشی عجیب برای تشویق روسیه به همکاری با آمریکا بود. تحریم‌های آمریکا اثری بر سیاست‌های مسکو نخواهد داشت.
 
سفیر روسیه در سازمان ملل گفت روسیه از یافتن راه ها و ابزارهایی برای همکاری با شرکای خود از جمله آمریکا دست نمی کشد.
 
وی افزود طرح تحریم ها قطعا به روابط ما لطمه وارد خواهد کرد اما ما بر روی شرایط موجود کار می کنیم به این امید که روزی وضع برگردد.
 
نبنزیا گفت اگر آنهایی که لایحه تحریم را نوشتند امیدوارند روسیه سیاستش را تغییر دهد در اشتباهند. وی افزود آنها (آمریکایی ها) باید می دانستند که ما سر خم نمی کنیم و نمی شکنیم.
 
در همین حال سخنگوی کرملین نیز گفت امضای لایحه تحریم روسیه توسط دونالد ترامپ چیزی را تغییر نخواهد داد. وی با اشاره به امضای طرح تحریم روسیه توسط رییس جمهور آمریکا گفت روسیه در حال حاضر برخی اقدامات تلافی جویانه را علیه آمریکا اتخاذ کرده است.
 
رئیس کمیته روابط بین الملل شورای فدرال روسیه (مجلس اعلای روسیه) گفت: دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا با امضای قانون تحریم ها علیه روسیه نشان داد که تسلیم شده است.
 
کنستانتین کاساچیوف در واکنش به امضای ترامپ در پیامی در صفحه فیسبوک اعلام کرد: «مساله این است که ترامپ در برابر فشار های کنگره تسلیم شده است. او با سه گزینه روبرو بود: یا با کنگره به مقابله می پرداخت و این قانون را وتو می کرد، یا از امضای آن امتناع می کرد و می گفت من با این قانون مخالف هستم اما کاری از دستم بر نمی آید و یا آنکه آن را امضا می کرد. رئیس جمهور گزینه سوم را انتخاب کرده است». وی در ادامه افزود: «آمریکا دیگر هیچ امکانی برای برقراری همکاری های سازنده با روسیه باقی نگذاشته است».
 
انتهای پیام/

 

واکنش مقامات روس به امضای طرح تحریم‌های روسیه از سوی دونالد ترامپ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۸ ۱۱ مرداد ۱۳۹۶
الان عراقچی حرف از فاحش میزنه کی میخواهید از خواب بیدار شید
آخرین اخبار