مراسم نکوداشت خیّرین حوزه سلامت شهرستان اردکان همزمان با دهه کرامت در کانون امام خمینی (ره) اردكان برگزار شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ محمدحسن لطفی معاون دانشگاه علوم پزشکی یزدگفت : تاثیر بسزای کمک‌های ارزنده خیرین حوزه سلامت در ارتقای کیفیت سطح سلامت کشور، خیرین شهرستان اردکان تاکنون حمایت‌های خوبی را در ساخت و ساز بیمارستان، تجهیز ملزومات پزشکی و درمانی و امکانات مورد نیاز این حوزه داشته‌ است .

 لطفی افزود : ارتقاء بیش از نیمی از سطح کیفی بیمارستان ضیایی اردکان، ساخت و کلنگ‌زنی چند مرکز جامع سلامت در بخش‌های مختلف شهرستان اردکان، همگی از الطاف و بخشش خیرین محترم این شهرستان بوده است .

گفتنی است، ريیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردکان نیز در پایان از اقدامات خیرین در زمینه ساخت و تجهیز امکانات حوزه سلامت، بهداشت و درمان اردکان گزارشی ارائه کرد.

حجت السلام اسماعيل شاكر امام جمعه اردکان گفت : این مراسم ثواب خدمت به خلق بویژه بیماران را بیشمار دانست و تقرب به خدا، آمرزش گناهان، دوری از عذاب، افزایش روزی، محبوبیت نزد خدا و مردم بخشی از آثار خدمت به مخلوقات خدا می باشد .

امام جمعه اردکان افزود : با یادی از خیرین حوزه سلامت شهرستان اردکان کسانی که دارایی خود را در این زمینه خرج می‌کنند، آنها را انسان‌هایی عاقبت بخیر خواند ؛ کمک‌های مالی حتی با قدمی کوچک در مسیر کمک به انسان‌های نیازمند در نزد خداوند ثواب و پاداش دنیوی و اخروی را در بر خواهد داشت .

انتهای پیام/ ی

ارتقاء بیش از نیمی از سطح کیفی بیمارستان ضیایی اردکان با کمک خیرین سلامت 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار