معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان خواستار گسترش همگانی این ورزش در مناطق حاشیه نشین استان شد.

احداث خانه شطرنج در 10 نقطه آسیب پذیر همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان در دیدار با رئیس فدراسیون شطرنج به برگزاری مسابقات اوپن ابن سینا در همدان اشاره کرد و اظهارداشت: برگزاری مسابقات شطرنج اوپن ابن سینا می تواند یکی از بزرگترین افتخارات ورزشی استان باشد.

وی با اشاره به پیشینه تاریخ کهن همدان، تصریح کرد: یکی از بزرگترین فواید این رویداد ورزشی برای کهن شهر همدان، انتقال فرهنگ مثبت مردمان و آداب و رسوم خاص آنان به تمامی نقاط ایران و خارج از کشور است و همین رویدادها و وقایع ورزشی نیز می تواند نقش بسیار مهمی را در انتقال فرهنگ جوامع ایفا کند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان در ادامه با بیان اینکه گسترش ورزش شطرنج در بین سطوح مختلف جامعه باعث تفکر، عقلانیت و دوری از آسیب های اجتماعی می شود، خواستار گسترش همگانی این ورزش در مناطق حاشیه نشین استان شد.

الهی تبار با بیان اینکه ورزش در مبارزه با آسیب های اجتماعی نقش مهمی دارد اظهارکرد: 7 نقطه حاشیه نشین و آسیب پذیر در همدان و 3 نقطه در شهر ملایر شناسایی شده است و از مسدولان هیات می خواهیم خانه های شطرنج را در این مناطق احداث کنند چرا که هدف دولت مقابله با آسیب های اجتماعی است و ما از ایجاد مجموعه های ورزشی در این مناطق حمایت می کنیم.

انتهای پیام/ د

برگزاری مسابقات شطرنج اوپن ابن سینا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار