شاعر و ترانه سرای برجسته کشورمان گفت: برای انجام امور خیریه نباید تعلل کرد.

کاکایی: تعداد هنرمندان خیر کشور کم نیست/همین امروز را نقطه شروعی برای امور خیریه قرار دهیمبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،عبدالجبار کاکایی ، شاعر و ترانه سرای برجسته کشورمان در خصوص شرایط وقف و شرکت در امور خیریه بین هنرمندان کشور در چه شرایطی قرار دارد، گفت: خب اگر واقع گرایانه نگاه کنیم شرایط خیرین هنرمند آنقدرها هم که فکر می کنید بد نیست و شاید تعداد نفراتی که در بین هنرمندان وقف می کنند و دستشان به امور خیر است بیشتر از ورزشکاران باشد.

او ادامه داد: حالا نمی خواهم مقایسه کنم ، چرا که بحث کارهای خیرخواهانه است و این مسائل کاملا به صورت درونی و به قول اهالی موسیقی دلی انجام می شود که نه می توان به آن نمره داد و نه برایش قیمت تعیین کرد.

کاکایی، در ادامه خاطرنشان کرد: همیشه یک خواست و اراده محکم شروعی بوده برای شستن گناه های مرتکب شده و انسان ها خواه و ناخواه یک روزی به سمت معنویت حرکت می کنند. من هم پیشنهاد می کنم که همین امروز را نقطه ای برای شروع امور خیریه و حتی وقف خود قرار دهیم و البته این کار را با اراده ای آهنین آغاز کنیم تا خیلی زود آن را به پایان نرسانیم و سعی کنیم این موضوع را به عنوان یک وظیفه در کنار خود نگه داریم.

منبع:امینانه

انتهای پیام/

نقطه نظر عبدالجبار کاکایی در خصوص وقف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.