جلال مجیبیان یکی از افراد متخصص تأثیر گذار در شهر یزد بود که در سال ۱۳۰۴ در محله تل شهر یزد متولد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  جلال مجیبیان یکی از افراد متخصص تأثیر گذار در شهر یزد بود که در سال ۱۳۰۴ در محله تل شهر یزد متولد شد.

جلال مجیبیان که بود

 مجیبیان در مکتب بی بی سکینه ملا قرآن آموخت و در دبستان بدر تصدیق گرفت و دوره دبیرستان را در دبیرستان مارکار و کیخسروی گذراند و توانست در سال ۱۳۳۴ از دانشگاه تهران در رشته زنان و زایمان فارغ التحصیل شود و بعد از گذراندن دوره‌های تخصصی IVF و سونوگرافی در آمریکا و آلمان به یزد بازگشته و با همت خود توانست اولین بیمارستان خصوصی استان را که با نام خود ایشان شهرت یافته، بسازد و با ارائه خدمت صادقانه به اقشار مختلف مردم یکی از خوشنامان دیار دارالعباده شود که کمتر کسی است که با شنیدن نامش به یاد کارهای ماندگارش نیافتد.

جلال مجیبیان که بود

سال ۱۳۳۴ تخصص زنان و زایمان را از دانشگاه تهران گرفت و بعد از گذراندن دوره‌های تخصصی IVF و سونوگرافی در آمریکا و آلمان برای خدمت به مردم کشور به ایران بازگشته و مدت ۱۵ سال با هلال احمر همکاری داشت.

جلال مجیبیان که بود

پسرش پزشک متخصص رادیولوژی در دانشگاه یل آمریکا  و دخترش نیز هم اکنون پزشک متخصص – زنان و زایمان در استان است.

از سال ۱۳۴۲ تاریخ تأسیس بیمارستان مجیبیان تاکنون حدوداً بین ۱۳۰۰۰۰ تا ۱۴۰۰۰۰ گواهی ولادت در بیمارستان توسط خود ایشان یا پزشکان همکارش صادر گردیده اشت.

از همان اوایل که به استان بازگشت همکاری خود را با شیروخورشید یزد آغاز نمود.

 جلال مجیبیان که بود

جلال مجیبیان از متخصصان بنام و تاثیر گذار در استان یزد بودخدمات مرحوم مجیبیان به مردم استان یزد و استان های همجوار بویژه دانش آموزان بی بضاعت فراموش ناشدنی است.

وی با همت خود توانست اولین بیمارستان خصوصی استان را که با نام خود ایشان شهرت یافت بسازد و با ارائه خدمت صادقانه به اقشار مختلف مردم یکی از خوشنامان دیار دارالعباده شود و کمتر کسی است که با شنیدن نامش به یاد کارهای ماندگارش نیفتد.

جلال مجیبیان که بود

 مجیبیان، پزشک شهیر، حاذق و مردمی استان یزد صبح امروز چهارشنبه 11/5/1396به علت بیماری قلبی در یکی از بیمارستان های آلمان به دیار باقی شتافت.

جلال مجیبیان که بود 

انتهای پیام/ ی

جلال مجیبان از متخصین مشهور و تاثیر گذار یزدی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شاهرخ محمدی
۱۲:۳۷ ۱۴ بهمن ۱۴۰۰
روحش شاد یادش گرامی باد.
Iran (Islamic Republic of)
آبان
۰۴:۳۷ ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
روحشان شاد
خواهر ایشان هم مدیر مدرسه ی ما بودند
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۰۰:۴۶ ۱۳ مرداد ۱۳۹۶
خدا رحمتشون کنه پزشک حاذقی بودند