امروز هنرمندان حوزه موسیقی در اعتراض به لغو کنسرت‌ها در محل خانه موسیقی تجمع کردند.

تجمع اهالی موسیقی در اعتراض به‌ لغو کنسرت‌هابه گزارش خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اهالی موسیقی بعد از ظهر روز چهارشنبه 11 مرداد ماه، در اعتراض به لغو کنسرت‌ها در محل خانه موسیقی تجمع کردند.

حمیدرضا نوربخش، داوود گنجه‌ای، قدرت‌الله انتظامی، امین ملک زاده، ریاحی دبیر جشنواره فجر، داریوش پیرنیاکان، پیام عزیزی، افشین معصومی، تقی ضرابی، مهدیه میرزاخانی و ... از جمله هنرمندان حاضر در این گردهمایی بودند.

درخواست اهالی موسیقی از رئیس جمهور برای پیگیری علت لغو کنسرت‌ها، حمایت از هنرمندان موسیقی، پرداخت خسارت مادی لغو کنسرت‌ها و انتخاب وزیر ارشاد در جهت حمایت از آنها مهمترین موضوع این تجمع بوده است.

هنرمندان و اعضای خانه موسیقی برخی از خواسته‌های خود را بدین شرح اعلام کردند:

1- در آستانه تشکیل دولت دوازدهم ما هنرمندان موسیقی تقاضا داریم برای تصدی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فردی آگاه، شجاع و مدافع حقوق هنرمندان را که دلسوز فرهنگ و هنر ملی ایران باشد، انتخاب نمایید.

2- دولت باید پشتوانه محکمی برای مجوزهای صادره خود باشد و پس از صدور مجوز برای کنسرت‌ها و یا هر برنامه دیگری تا پایان، پای کار بوده و از کیان و حرمت مجوزهای صادر شده دفاع نماید.

3- در صورت لغو هر برنامه مجوز دار دولت باید ساز و کار جبران خسارت و پرداخت تمام و کمال غرامت‌ها را در نظر بگیرد تا از این پس هیچ هنرمندی متضرر رفتار غیرقانونی و اعمال سلیقه شخصی افراد نشود.

 

 

انتهای پیام/

 

هنرمندان موسیقی به لغو کنسرت ها اعتراض کردند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.