سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران گفت: من فکر می کنم اگر هر صنف کاری یک کار گروه را برای کارهای وقف و خیریه تشکیل بدهد نتیجه بهتری حاصل خواهد شد.

عبداللهی :حضور در امور خیریه مهم تر از مقدار کمک است/ورزشی ها باید کارگروه وقف تشکیل بدهندبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نصرالله عبداللهی ، سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران در خصوص جایگاه وقف در بین ورزشکاران گفت: نمی توانیم در این خصوص به صورت عمومی صحبت کنیم چرا که بعضی از رشته های به دلیل محبوب تر بودن بیشتر زیر ذره بین رسانه ها قرار دارند و هر حرکت ورزشکار رشته ای مثل فوتبال خیلی خوب منعکس می شود.

او ادامه داد : البته در این بین درآمد ورزشکاران هم چندان بی تاثیر نیست. وقتی نفر پنجم المپیک در رشته شمشیربازی کمتر از 10،20 میلیون برای یک فصل می گیرد شرایطش برای شرکت در امور خیریه خیلی کمتر از بازیکنی است که درآمد میلیاردی دارد.

عبداللهی خاطرنشان کرد: البته ابنها نمی تواند بهانه ای باشد برای ما که بخواهیم چشمانمان را بر روی هموطنانمان ببندیم و به کمک آنها نرویم. من فکر می کنم برای اینکه در ورزش بحث وقف و کارهای خیر را سروسامانی ببخشیم باید یک کار گروهی در هر رشته تشکیل شود و بتواند یک پارچگی و برنامه های لازم را جهت حضور ورزشکاران در جاهای مورد نیاز فراهم کند.

سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران در خاتمه خاطرنشان کرد: گاهی اوقات حضور یک ورزشکار در یک مراسم خیریه خیلی بیشتر از مبلغی که آن نفر اهدا می کند ارزش و اهمیت دارد و ورزشکاران ما نباید این را فراموش کنند.

منبع: امینانه

انتهای پیام/

ورزشکاران نباید حضور در مراسم خیریه را فراموش کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار