نایب قهرمان المپیک لندن با پایان یافتن مهلت ماندنش در بلاروس به دنبال دریافت روادید برای حضور در مسابقات جهانی است.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در حالی که شانزدهمین دوره مسابقات د و ومیدانی قهرمانی جهان از روز جمعه در لندن آغاز می‌شود اما پروسه دریافت ویزای انگلیس طولانی شده و مشخص نیست تیم ایران با چه وضعیتی راهی لندن خواهد شد.

حدادی که روز 29 تیر برای برپایی اردویی تدارکاتی به همراه حسین توکلی در بلاروس حضور دارد، مهلت ویزایش در این کشور امروز به پایان می رسد و این در حالی است که پاسپورت او برای دریافت روادید انگلیس به امارات ارسال شده است.

در ضمن حدادی پس از اینکه توانست در رقابت های آسیایی اودیشا به مدال طلا دست یابد مسئولان فدراسیون را امیدوار کرد که در مسابقات جهانی هم بتواند برای کاروان دو و میدانی افتخار آفرینی کند. همچنین حسن تفتیان دونده سرعتی کشورمان در حالیکه باید روز جمعه در مرحله مقدمانی دوی 100 متر به مصاف حریفان خود برود اما هنوز از وضعیت رفتنش به لندن چندان اطلاعی ندارد و امکان دارد در صورت نرسیدن روادید نتواند در این مسابقات شرکت کند.

مسئولان فدراسیون دو و میدانی امید زیادی دارند که مشکلات ویزای ورزشکاران تا امشب حل شود تا آنها فردا بدون مشکلی راهی مسابقات جهانی لندن شوند.

انتهای پیام/

وضعیت مبهم ملی پوشان دو و میدانی در آستانه مسابقات جهانی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار