دادستان عمومی وانقلاب کرمان گفت: بیش از ۴ هزار اراضی ملی و کشاورزی رفع تصرف شده و دست زمین خواران سود جو از تعرض به اراضی ملی، دولتی کوتاه و متهمین تحت تعقیب قضایی قرار گرفتند.

دست زمین خواران از4هکتار اراضی ملی و جنگلی کوتاه شدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان دادخدا سالاری از رفع تصرف ۴ هزار اراضی ملی و کشاورزی خبرداد و گفت: دست زمین خواران سود جو از تعرض به اراضی ملی، دولتی کوتاه و متهمین تحت تعقیب قضایی قرار گرفتند.

 وی با اشاره به ارزش افزوده زمین در شهر کرمان اعلام کرد: زمین خواران به صورت شبانه جهت تصرف اراضی ملی و جنگلی حاشیه شهر کرمان به این مناطق هجوم و دست درازی کرده اند که با توجه به تدابیر قضایی و انتظامی اتخاذ شده ۴۹ مورد عملیات توسط فرماندهی انتظامی و انتظامی شهرستان کرمان و در قالب چندین اکیپ و تیم ویژه به صورت شبانه روزی انجام شده است.

دادستان کرمان اضافه کرد: با همکاری شهرداری کرمان در مناطق ۴ گانه شهرداری بیش از چهار هزار اراضی ملی و کشاورزی رفع تصرف به عمل آمده و دست زمینخواران سود جو از تعرض به اراضی ملی و دولتی کوتاه و متهمین تحت تعقیب قضایی قرار گرفتند.

این مقام قضایی در استان کرمان همچنین گفت: خوشبختانه با حساسیت دستگاه قضایی استان و گشت‌های ویژه و شبانه روزی انتظامی و یگان‌های اجرائیات شهرداری و منابع طبیعی و مسکن و شهرسازی استان امر مقابله با زمین خواری و حاشیه نشینی روند مطلوبی را سپری کرده و امور مربوطه با سرعت قابل قبولی در حال رصد و انجام است.

دبیر شورای حفظ حقوق بیت المال استان در پایان بیان داشت: با توجه به تاکیدات مکرر مقام عظمای ولایت و رهبری (حفظ اله تعالی) مبنی بر مبارزه با پدیده زمین خواری و تعرض به منابع طبیعی و تخریب محیط زیست شورای حفظ حقوق بیت المال استان با حساسیت ویژه و با رصد امور در اقصی نقاط استان برخورد با این جرائم را در دستور کار عملیاتی خود قرار داده و اجازه جولان را به زمین خواران و متعرضین به محیط زیست و منابع طبیعی نخواهد داد و قاطعانه با این امر برخورد خواهیم کرد.

انتهای پیام/ح

 

 دست زمین خواران از4هکتار اراضی ملی و جنگلی کوتاه شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.