آتش سوزی در شهرک صنعتی سمنان با اقدام به موقع تیم اعزامی ایستگاه شماره 3 (شهرک صنعتی ) مهار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، آتش پاد سوم سعید اسماعیل‌پور مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان گفت : مهار آتش‌سوزی در شهرک صنعتی سمنان 3 ساعت به طول انجامید و آتش‌نشانان در این مدت توانستند این حریق گسترده را به‌خوبی مهار کنند.

 

وی افزود : در پی تماس تلفنی به سامانه 125 و آتش‌سوزی شرکت تأمین قطعات یدکی خودرو (پارت) واقع در شهرک صنعتی سمنان؛ ستاد فرماندهی سازمان ایستگاه شماره 3 (شهرک صنعتی) به محل حادثه اعزام شدند.

 

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان در این‌باره گفت: با رسیدن به محل حادثه مشاهده شد که پالت‌های چوبی دپو شده در کنار سوله اصلی این واحد تولیدی در حجم وسیعی طعمه حریق شده و به دنبال آن براثر حرارت زیاد در حال سرایت کردن به سمت سوله اصلی است.

 

اسماعیل‌پور با بیان اینکه به علت حجم وسیع آتش‌سوزی و شعله‌های سرکش و شرایط موجود از ستاد فرماندهی درخواست نیروی کمکی شد که هم‌زمان 2 دستگاه خودرو از ایستگاه شماره 5 سازمان آتش‌نشانی سمنان به محل نیز اعزام شدند، افزود: به دلیل شرایط موجود در ادامه نیز 1 دستگاه تانکر آب‌رسانی و 1 دستگاه لودر از شهرداری سمنان و شهرک صنعتی نیز به محل اعزام شدند؛ که درمجموع 3 دستگاه خودروی آتش‌نشانی به همراه 12 نفر نیروی عملیاتی در محل مشغول عملیات بودند.

 

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان تصریح کرد: آتش‌نشانان بلافاصله به چند تیم عملیاتی تقسیم‌شده و از جهات مختلف شروع به اطفاء و مهار حریق کردند.

 

اسماعیل‌پور با بیان اینکه مهار این حریق گسترده  در شهرک صنعتی سمنان و اطفاء آن 3 ساعت به طول انجامید افزود: در حال حاضر علت بروز حادثه از سوی کارشناسان سازمان در دست بررسی است.


انتهای پیام / ه


جزئیات آتش سوزی در شهرک صنعتی سمنان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار