مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از کمک 285 میلیارد ریالی خیران زنجانی به کمیته امداد خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ هدایت صفری ، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از فعالیت 18 مرکز نیکوکاری در استان زنجان خبر داد و گفت: خیران زنجانی از طریق مراکز نیکوکاری مبلغ 35 میلیارد ریال در سال گذشته به نیازمندان و خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد کمک کرده‌اند که بر اساس ارزیابی‌های انجام‌شده این مبلغ نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن 133 درصد افزایش داشته است .
صفری در ادامه از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با دستگاه‌ها و سازمان‌های مختلف به‌منظور بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود برای خدمت‌رسانی مؤثر به جامعه هدف نیز اشاره کرد و افزود : از ابتدای سال 96 به‌منظور کمک به خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد در بخش‌های مختلف با 22 دستگاه در سطح استان زنجان تفاهم‌نامه همکاری منعقدشده است .
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان بابیان اینکه فقر ناشی از پدیده‌های مختلف در جامعه تولید می‌شود و کمیته امداد به‌تنهایی نمی‌تواند با فقر مقابله کند ، گفت : هدف از توسعه مشارکت‌های مردمی و استفاده از ظرفیت‌های دستگاه‌های مختلف در حوزه محرومیت‌زدایی ، گفتمان سازی فقرزدایی و نهادینه کردن فرهنگ کمک به نیازمندان در جامعه است .
صفری به همکاری بیش از 163هزار خیر در سطح استان زنجان با کمیته امداد اشاره کرد و ادامه داد : تبیین صحیح نیازها با رویکرد اقناعی موجب می‌شود خیران در برنامه‌های محرومیت‌زدایی کمیته امداد مشارکت بیشتری داشته باشند.
وی اعتماد را از شاخص‌های لازم برای همکاری خیران با کمیته امداد دانست و افزود : رویکرد کمیته امداد در حوزه اعتماد افزایی در خیران شفاف‌سازی عملکردها و فعالیت‌ها باهدف اطمینان بخشی به خیران در خصوص فعالیت‌های این نهاد در محرومیت‌زدایی است .

انتهای پیام/ن

 

همکاری بیش از ۱۶۳ هزار خیر در قالب طرح‌های اکرام و محسنین وصدقات با کمیته امداد استان زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.