سرپرست پلیس آگاهی هرمزگان از انهدام باند 5 نفره سارقان منزل با 33 فقره سرقت در بندرعباس خبر داد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس سرهنگ " عبدالمجید کرمی" سرپرست پلیس آگاهی هرمزگان گفت: در پي وقوع سرقت هاي متعدد منزل ،طلا و وجه نقد در شهر بندرعباس ، پیگیری موضوع به صورت ويژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی صحنه های سرقت مشخص شد شیوه و شگرد بکار رفته در کلیه سرقت ها مشابه بوده و احتمالا سرقت توسط فرد یا افراد خاصی صورت پذیرفته است.

سرپرست پلیس اگاهی هرمزگان گفت: با انجام اقدامات فنی ، اطلاعاتی و اقدامات پلیسی هویت دو نفر از سارقان شناسایی و در عملیاتی منسجم در تهران دستگیر شدند.
سرهنگ کرمی افزود: در بازجویی فنی از متهمان دستگیر شده به انجام سرقت ها با همدستی سه نفر دیگر اعتراف کردند، که این سه متهم نیز در عملیاتی ضربتی در بندرعباس و لرستان دستگیر شدند.

وی گفت: با توجه به متواری بودن سرکرده باند و دو نفر دیگر از همدستانش با انجام اقدامات اطلاعاتی محل اختفاء هر سه نفر در بندرعباس و استان لرستان شناسایی و طی عملیاتی همزمان دستگیر شدند.

سرپرست پلیس آگاهی هرمزگان افزود:در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقادیر زیادی وجه نقد و وسایل زینتی کشف و متهمان پس از تکمیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ کرمی گفت: منزل محل امنی برای نگهداری وجوه نقد و طلاجات نیست و هموطنان برای پیشگیری از سرقت، اشیاء قیمتی خود را در مکان های امن نگهداری کنند و در صورت ترک منزل برای مدت طولانی حتما اشیاء قیمتی خود را به فرد امینی سپرده و در صورت برخورد با افراد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق تلفن 110 اعلام تا مورد رسیدگی قرار گیرد.

انتهای پیام/س

سارقان در چنگال قانون

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.