۱۴۲ دستگاه آمبولانس به ناوگان مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان شرقی افزوده می شود.

۱۴۲ آمبولانس به ناوگان اورژانس آذربایجان شرقی اضافه میشودبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز در جلسه کارگروه تخصصی سلامت و ایمنی و امنیت غذایی شهرستان میانه با اعلام این خبر گفت: ۱۱۰ دستگاه آمبولانس از خارج از کشور خریداری شده و در حال طی مراحل ترخیص از گمرک ارس است.

صومی افزود: ۳۲ دستگاه آمبولانس دیگر نیز آماده شماره گذاری است که به زودی در بین پایگاه های اورژانس استان توزیع خواهد شد.

هم اکنون ۱۰۲ پایگاه اورژانس در مناطق مختلف آذربایجان شرقی فعال است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز همچنین گفت: ۱۸۰ مرکز بهداشتی و درمانی در استان در حال احداث است که امیدواریم تا دهه فجر به اتمام برسد.

وی در خصوص وضعیت نیروی انسانی و کادر درمانی بیمارستانهای میانه گفت: در میانه از این نظر کمبودی وجود ندارد و به ازای هر تخت، بیش از دو نفر کادر درمانی داریم، ولی در خصوص به کارگیری پرستار مشکلی نداریم بلکه به تعداد کافی نیروی پرستاری نداریم.

فرماندار ویژه میانه نیز در این جلسه، بهبود و اصلاح وضعیت و مشکلات ساختمانی بیمارستانهای میانه، تامین پزشک متخصص داخلی و مغز و اعصاب این شهرستان، توزیع متعادل نیرو‌ها بین دو بیمارستان میانه، پرداخت به موقع کارانه کادر درمانی، تسریع در ترخیص و استقرار دستگاه MRI در میانه را خواستار شد.

انتهای پیام/خ

۱۸۰ مرکز بهداشتی و درمانی در آذربایجان شرقی در حال احداث است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.