معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان گفت: سال گذشته دو هزار و ۵۳۲ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد تحت پوشش بیمه عشایری و روستایی قرار گرفتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ محمد نظری گفت:سال گذشته ۲ هزار و ۵۳۲ مددجوی تحت حمایت این نهاد زیر پوشش بیمه عشایری و روستایی قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه اکثر بیمه شدگان از کشاورزان، عشایر و روستائیان این استان هستند ادامه داد: در سال ۹۵، بالغ بر ۱۴ میلیارد و ۸۷۴۴ میلیون ریال به صورت متمرکز به حساب بیمه واریز شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان گفت: با همکاری صندوق بیمه عشایری، طی تفاهم نامه ای، تعدادی از زنان بی سرپرست و سرپرست خانوار مددجو، زیر پوشش این بیمه قرار گرفته اند.

محمد نظری با اشاره به اینکه اعتبارات به طور مستقیم از دفتر مرکزی کمیته امداد واریز می‌شود افزود: ایجاد ساز و کار‌ها و بسترهای لازم برای پرداخت حق بیمه مددجویان به صورت استانی می‌تواند مشکلاتی را که هم اکنون در روند کار وجود دارد، برطرف کند.

وی ادامه داد: همه اعضای خانوارهای روستایی و عشایری می‌توانند با پرداخت حق بیمه علاوه بر مزایای مستقیم از سوابق بیمه شخصی آن در سایر دستگاه‌ها استفاده کنند.

 

انتهای پیام/ش

واریز۱۴ میلیارد و ۸۷۴۴ میلیون ریال به حساب بیمه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.