مرجع منطقه ای مالکیت فکری استان کرمان به طور رسمی آغاز به کار کرد.

آغاز به کار مرجع مالکیت فکری کرمانبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان عباس قوام رئیس پارک علم و فناوری استان کرمان  گفت: این مجموعه در سال 94 موفق به اخذ مجوز مرجعیت استعلام قوه قضاییه شد و در ادامه در سال 1395 با پیگیری فراوان موفق به اخذ مجوز ایجاد دفتر منطقه ای مالکیت فکری شد .

وی افزود: از امروز مرجع منطقه ای مالکیت فکری استان کرمان به طور رسمی آغاز به کار کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه حقوق مالکیت فکری، حقوقی است که به صاحب اثر اجازه می دهد از منافع و شکل خاصی از فعالیت یا فکر انسان منحصرا استفاده نماید؛ افزود: در این دفتر ارزيابی تخصصی اختراع و دانش فني بر اساس جستجو و بررسي تخصصی مستندات توسط متخصصان مربوطه با بهره گيری از تجارب علمي، مشاوره ها و بانك های اطلاعاتی داخلی و خارجی صورت می گیرد. از این رو صنایع استان و اشخاص حقوقی و حقیقی می توانند برای ثبت اختراع خود و بهره مندی از مالکیت فکری آن به پارک علم و فناوری استان مراجعه نمایند.

وی همچنین بیان کرد: پرسشنامه درخواست تاییدیه علمی اختراع در سایت پارک علم و فناوری استان کرمان به نشانی www.msp.ir قابل دسترسی است و از این طریق صنایع استان و اشخاص حقوقی و حقیقی می توانند برای ثبت اختراع خود و بهره مندی از مالکیت فکری اقدام نمایند.

انتهای پیام/ح

آغاز به کار مرجع مالکیت فکری کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.