مشهد؛

گلباران حرم مطهر رضوی در شب میلاد "امام رضا (ع)"

حرم مطهر رضوی در شب میلاد امام رضا (ع) گلباران می شود.

گلباران حرم مطهر رضوی در شب میلاد امام رضا (ع)به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد؛ سیدخلیل منبتی معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی گفت: حرم مطهر رضوی به مناسبت میلاد باسعادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) در شب میلاد به طور ویژه گلباران می شود.

وی افزود: این برنامه با حضور مردم ساعت 18 آغاز می‌شود و شرکت کنندگان با در دست داشتن شاخه های گل به سمت حرم مطهر رضوی حرکت می کنند.

معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی گفت: در این مراسم همه خدمه و خدمتیاران با تجمع مقابل سازمان مرکزی آستان قدس رضوی در محل چهارراه شهدا حضور دارند و به صورت یکپارچه با در دست داشتن پرچم متبرک گنبد حضرت ثامن الحجج(ع) پیشاپیش مردم برای عرض تبریک و شادباش به حرم حضرت علی بن موسی الرضا(ع) مشرف خواهند شد و در صحن جامع رضوی تجمع خواهند کرد.

‎وی افزود: سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی و مداحی و مولودی خوانی مداحان اهل بیت عصمت و طهارت از برنامه های این مراسم در حرم رضوی است.

منبتی افزود: در مسیر حرکت زائران به سمت حرم رضوی پایگاه بسیج آستان قدس رضوی با شربت و کیک از شرکت کنندگان در این مراسم پذیرایی خواهد کرد.

انتهای پیام// م.م

حرم مطهر رضوی گلباران می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار