نماینده مردم کاشان گفت: دولت دوازدهم باید جوان‌گرا باشد زیرا جوانان با نوآوری و خلاقیت می‌توانند مشکلات را زودتر حل و  فصل کنند.

دولت جوان می‌تواند مشکلات را سریع‌تر حل و فصل کند/ خبرگان دولت به جوانان مشاوره دهندسیدجواد ساداتی‌نژاد نماینده مردم کاشان در گفت وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره الزامات کابینه دوازدهم اظهار داشت: انتظار ما این است که دولت بر اساس وعده و شعار‌هایی که در زمان انتخابات داده یک کابینه فعال، جوان و پویا انتخاب کند تا بتوانند وعده‌های دولت را به ویژه در حوزه اشتغال و اقتصاد که اصلی‌ترین مطالبه مردم است، محقق کنند.

وی با تأکید بر اینکه توجه به جوان‌گرایی مسئله‌ای بسیار حائز اهمیت در انتخاب وزرای دولت جدید است، گفت: علت اصلی تأکید ما بر جوان‌گرایی در کابینه این است که جوانان با نوآوری و خلاقیت خود می‌توانند مشکلات را زودتر حل و  فصل کنند.

نماینده مردم کاشان ادامه داد: بزرگان و پیشکسوتان هم می‌توانند به صورت مشاور کنار جوانان در وزارتخانه‌ها حضور داشته باشند و در رسیدن به اهدافشان و حل مسائل کشور به وزرا کمک کنند. 

ساداتی‌نژاد با بیان این که تجربه فاکتوری است که خبرگان کشور می‌توانند در غالب مشاوره به جوانان بدهند، خاطرنشان کرد: کشور ما برای آن که بتواند در مسیر توسعه حرکتی شتابان داشته باشد باید به نیروهای جوان و پرتوان توجه بیشتری داشته باشد.

 انتهای پیام /

بهبود حوزه اشتغال و اقتصاد اصلی‌ترین مطالبه مردم از دولت است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.